فولاد‌گر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كميسيون ويژه حمايت‌ از توليد ملي، براي حمايت از توليد مستقلاً قانون‌گذاري خواهد كرد

طراح كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 گفت: اين كميسيون براي حمايت از توليد ملي در زمينه‌هاي مختلف به صورت مستقل قانون‌گذاري خواهد كرد.

حميد رضا فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تعيين اعضاي كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 خبر داد و گفت: اعضاي كميسيون حمايت از توليد ملي، كار و سرمايه ايراني و نظارت بر اصل 44 قانون اساسي در صحن علني روز چهار شنبه (4 مرداد ماه) مجلس انتخاب خواهند شد.

وي در ادامه به اولويت كاري اين كميسيون اشاره كرد و افزود: تدوين برنامه كاري يك‌ساله و چهار ساله كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 با استناد به رهنمودهاي مقام معظم رهبري و عملكرد كميسيون نظارت بر اصل 44 در دوره هشتم مجلس از اولويت‌هاي اصلي اين كميسيون خواهد بود.

عضو كميسيون صنايع مجلس همچنين تصريح كرد: تداوم برنامه‌هاي نظارت بر اصل 44 و اعمال تدابير لازم براي حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني در زمينه اشتغال ،سرمايه گذاري، جذب سرمايه و.... دو اصل اساسي كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 خواهد بود.

فولادگر با بيان اينكه بر اساس ماده 59 آيين‌نامه داخلي، كميسيون ويژه  مي‌تواند حول وظايف محوله طرح و لوايح را بررسي كند، اظهار داشت: براي پيشبرد دو اصل كاري اين كميسيون يعني تداوم برنامه‌هاي نظارتي و انديشيدن تدبير براي حمايت از توليد ملي از ابزار قانون‌گذاري و نظارت جهت  ارائه طرح استفاده خواهيم كرد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس در پايان خاطر نشان كرد: در حوزه‌هايي كه لازم باشد كميسيون ويژه جهت حمايت از توليد و نظارت بر اصل 44 قانون‌گذاري خواهد كرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: فولادگر ، نماینده ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار