سهراب مرادی به دنبال طلای المپیک

سهراب مرادی اهل اصفهان در رشته وزنه برداری در المپیک لندن شرکت می کند و باید برای کسب مدال طلای المپیک از سد یک ایرانی دیگر بگذرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی تیم ملی در دسته 85 کیلوگرم که یکی از سهمیه های کاروان ایران در المپیک 2012 لندن می باشد وی این سهمیه را در مسابقات وزنه برداری جهانی پاریس در سال 2011 به دست آورده است.

سهراب مرادی متولد 31 شهریور سال 1367 در اصفهان و اصالتاً بختیاری است که از 9 سالگی وزنه برداری را در اصفهان آغاز کرده است.

سهراب مرادی 2 خواهر و 2 برادر دارد که 2 برادر دیگرش نیز به وزنه برداری گرایش دارند.

 برادر دوم (ایوب) قهرمان کنونی جوانان کشور می باشد و برادر بزرگتر سهراب نیز سال های قبل وزنه برداری را دنبال می کرد.

سهراب پس از یک برادر و یک خواهر، فرزند سوم خانواده مرادی می باشد.

سهراب مرادی دیپلم تجربی دارد و در دوران کودکی پس از وزنه برداری به ژیمناستیک علاقه داشته است و با دنبال کردن این رشته توانسته است به قهرمانی ایران آسیا و جهان دست پیدا کند.

سهراب مرادی قهرمانی های زیادی در کشور دارد و 3 مدال طلای باشگاه های آسیا، 2 طلای بزرگسالان آسیا در کشور کره جنوبی سال 2012 دارد و یک برنز جوانان جهان را در سال 2009 در اختیار دارد.

مرادی هم اکنون خود را برای مسابقات بزرگ المپیک 2012 لندن آماده می کند، مرادی در روز جمعه 13 مرداد در رقابت های وزنه برداری المپیک به روی تخته می رود در این دسته کیانوش رستمی نیز با مرادی برای کسب مدال طلا رقابت خواهد کرد که این دو وزنه بردار بخت نخست کسب مدال های طلا و نقره دسته 85 کیلوگرم وزهنه برداری المپیک 2012 لندن می باشند.

تنها رقیب سهراب مرادی برای کسب مدال طلای المپیک، کیانوش رستمی است که این دو وزنه بردار در تیم ملی حفاری اهواز هم تیمی هستند و رکوردهای نزدیک به هم را در اردوهای تیم ملی به ثبت رسانده اند.

مرادی در ماه گذشته در اردوی بجنورد از ناحیه دست مصدوم شد که هم اکنون مصدومیتی ندارم و از لحاض روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برد و برای رقابت با 13 وزنه بردار در گروه A دسته 85 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن لحظه شماری می کند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار