عضو كميسيون عمران مجلس:

با منفعت‌طلبي‌هاي شخصي در واگذاري زمين به قطري‌ها برخورد خواهد شد

عضو كميسيون عمران مجلس با اشاره به واگذاري زمين‌هاي كشاورزي برخي مناطق كشورمان به قطري‌ها گفت:‌در صورتي كه اين اقدام در راستاي منفعت‌طلبي و امتيازدهي افراد باشد قطعا با آن برخورد خواهد شد.

عباس فلاحي نماينده مردم اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واكنش به اجاره زمين‌هاي زراعي به قطري‌ها گفت: در صورتي كه اين اقدام در راستاي منفعت‌طلبي و شخص محوري عده‌اي خاص صورت گرفته باشد خلاف منافع نظام و ملت بوده و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

وي در ادامه با بيان اينكه امتيازدهي و زير پا گذاشتن منافع ملت، مغاير با اصول كلي نظام است تصريح كرد: بايد تمام ابعاد اين كار به درستي مورد بحث و بررسي قرار گيرد تا موجب تضرر كشور و مردم نباشد.

عضو كميسيون عمران مجلس همچنين خاطرنشان كرد: در صورتي كه واگذاري زمين به قطري‌ها در راستاي توسعه و سرمايه‌گذاري بخش كشاورزي و به صورت كوتاه مدت باشد مشكلي نداشته و در راستاي اصل 44 قانون اساسي قابل توجيه  خواهد بود.

گفتني است رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان تهران اخيرا در نامه‌اي به مديريت جهاد كشاورزي شهرستانهاي تابعه از آمادگي تجار قطري براي سرمايه‌گذاري در ايران از طريق اجاره بلند مدت زمين‌هاي زراعي در بخش كشاورزي خبر داده است.
انتهاي پيام/س2

 
برچسب ها: قطر ، زمین ، واگذاری ، مجلس ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار