بندرعباس / جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛

با هرگونه ناامنی در آبهای خلیج فارس برخورد می کنیم

جمعی از بسیجیان هرمزگانی به مناسبت نخستین سالروز دیدار مقام معظم رهبری انقلاب با خانواده های نظامیان و جمعی از مردم استان گرد هم آمده و با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره با تاکید رهبر معظم انقلاب بر صیانت از آبهای کشورمان بویژه تنگه راهبردی هرمز گفت : وجود بیگانه در آبهای منطقه مخل امنیت کشورهاست .

دریادار تنگسیری افزود: پروژه ایران هراسی در منطقه برای فروش سلاح های مرگبار و کسب درآمد مطرح شده است .

وی گفت: تجهیزات نظامی نمی تواند عامل پیروزی در یک جنگ باشد و آنها می دانند که نیروی انسانی این کشورها نمی توانند از این سلاح ها استفاده کنند .

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : جمهوری اسلامی ایران کنترل هوشمندانه تنگه هرمز را در دست دارد و سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار کامل بر آبهای خلیج فارس و دریای عمان نظارت دارند .

دریادار تنگسیری گفت : قلب و حیات کشورمان خلیج فارس و دریای عمان است و حضور پررنگ در دریا امنیت را در منطقه ایجاد می کند .

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران بیش از 60 شناور برای امنیت آبهای منطقه و فراتر از آن مستقر کرده و با هرگونه ناامنی و حمله دزدان دریایی برخورد می کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت : راهبرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب حضور مقتدرانه در آبهای منطقه و فراتر از آن است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.