عليپور به باشگاه خبرنگاران خبر داد

فردا؛ نشست غيرعلني مجلس با حضور حسيني، غضنفري و خليليان/قول غضنفري براي كاهش قيمت مرغ به كمتر از 5 هزار تومان

سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس گفت: نمايندگان مجلس فردا(چهارشنبه) در نشست غير علني با حضور وزراي صنعت، معدن و تجارت، جهاد كشاورزي و اقتصاد مسائل اقتصادي كشور را بررسي مي‌كنند.

محمد عليپور نماينده مردم ماكو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه غيرعلني فردا(چهارشنبه) مجلس آقايان حسيني، غضنفري و خليليان حاضر شده و در كنار بهارستاني‌ها مسائل اقتصادي كشور را بررسي مي‌كنند.

وي در ادامه افزود:‌ در جلسه فردا وزراي اقتصادي دولت به ارائه توضيحاتي درخصوص گراني‌هاي اخير به نمايندگان مجلس پرداخته و تذاكرات و راهكارهايي هم از سوي نمايندگان به وزراي دولت ارائه خواهد شد.

سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس همچنين با اشاره به برگزاري جلسه امروز(سه‌شنبه)  کميسيون اقتصادي گفت: جلسه امروز با حضور مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت و مديران عامل برخي بانک‌ها برگزار و وضعيت اقتصادي، نرخ کالاهاي اساسي، مشکلات توليد، سرمايه در گردش و ضرورت حمايت بخش‌ توليد توسط بانک‌ها در آن مورد بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه اظهار داشت: در اين جلسه مقرر شد که کميته بررسي وضعيت اقتصادي با حضور نمايندگاني از کميسيون اقتصادي و وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصي شکل گيرد.

علیپور به توضیحات وزیر صنعت در مورد افزایش قیمت برخی اقلام بخصوص مرغ اشاره کرد و گفت که وزیر نقطه نظرات نمایندگان را در مورد گرانی مرغ و بقیه اقلام استماع کرد و با توجه به وارداتی که در جهت تامین نیاز‌ها انجام شده به نمایندگان این اطمینان را داد که قیمت مرغ را به زیر قیمت 5 هزارتومان برگرداند.

عضو کميسيون اقتصادي در پايان خاطرنشان کرد: وزيرصنعت، معدن و تجارت در جلسه نوبت عصر کميسيون نيز حضور خواهد داشت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران مهدی غضنفری وزير صنعت و معدن در نشست صبح امروز کمیسیون اقتصادی مجلس نهم، به نمایندگان این کمیسیون اطمینان داده است که وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند با توزیع گسترده مایحتاج اساسی مردم در شهرستان‌ها و کنترل و نظارت بر نحوه فروش در سطح عمده و جزء، تنظیم و تعدیل بازار را در دست بگیرد.


انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، نشست ، علنی ، غضنفری ، خلیلیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار