پایش مناسب از وضعیت اشتغال کشور صورت می گیرد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی دارد با پایش مناسب از وضعیت اشتغال در کشورمان نقاط ضعف را شناسایی و راه حل مناسبی برای رفع نارسایی ها پیدا کند.

عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: موضوعاتی که در زمینه اشتغال مطرح می شود بسیاری از موضوعاتی فرابخشی است به طوری که در گیر عقوله دستگاههای متعددی دخالت دارند و در زمینه اشتغال و سرمایه گزاری در این بخش تاثیر گذارند.
وی افزود: اشتغال در بخش های مختلفی از جمله کشاورزی خدمات و صنعت صورت می گیرد که با توجه به این امر نیاز به پشتیبانی حقوقی مالی و اعتباری ضرورت پیدا کرده و تدوین ضوابط و مقررات و فضای مناسب برای کسب و کار را می طلبد.
شیخ الاسلامی ضمن تاکید بر اینکه اشتغال تنها با پشتیبانی و اعطای تسهیلات ایجاد نمی شود و مجموعه  وسیعی باید به فعالیت بپردازند تا یک شغل ایجاد شود تصریح کرد: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمامی تلاش و سعی فرد را به منظور پایش مناسب از وضعیت اشتغال در کشور برای شناسایی نقاط ضعف به کار بسته تا با ارائه راه حل های مناسب برای رفع نارسایی ها و مشکلات بازار کار اقدام شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان هماهنگ کننده بین دستگاه های اجرایی و مجموعه های مختلف کارهای ستادی مربوط به فعالیت های اشتغالزایی در بخش دولتی را دنبال می کند./ل
برچسب ها: امر ، نیاز ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار