مبلغ رضايتنامه در دست هافبك آبي هاست؛

نكونام پولي به باشگاه اوساسونا نمي دهد

نكونام براي حضور در تيم استقلال رضايتنامه اش را از تيم اوساسونا دريافت كرد و توانست با آبي ها قرارداد امضا كند اما قرار است جواد نکونام خودش با باشگاه اوساسونا به توافق برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در حاليكه تصور مي شد مبلغ رضايتنامه مسئولان اوساسونا پرداخت شده است اما طبق توافق نكونام و استقلال مبلغ مورد نظر در اختيار جواد نكونام قرار گرفته است و قرار شده وي خود با مسئولان اين تيم به توافق برسد و مسائل مربوط به پول و رضايتنامه را انجام دهد.

گفتني است، مسئولان تيم استقلال مبلغ 350 ميليون تومان را براي رضايتنامه به نكونام پرداخت كردند اما اعلام شده است كه قرار نيست اين مبلغ به مسئولان اوساسونا تعلق بگيرد زيرا اعضاي اين باشگاه طبق قانون حاكم در ليگ اسپانيا مبلغي را از اين بازيكن دريافت نكردند و به همين دليل مبلغ مورد نظر در اختيار هافبك آبي ها قرار دارد و در اختيار وي باقي مي ماند .

شايان ذكر است ، مسئولان استقلال نيز اعلام كردند كه در اين خصوص مشكل خاصي ندارند و اگر مبلغ مورد نظر به نكونام نيز تعلق بگيرد مشكلي وجود ندارد.

از طرفي اعلام شده است كه اين بازيكن نيز با شرايطي روبروشده است كه قرار نيست مبلغي را در اختيار مسئوللان تيم سابق خود قرار دهد.

گفته مي شود، نكونام از حضور در تيم استقلال مبلغ مالي بسيار قابل توجهي را به امضاء رسانده است و قرار شده تا پايان فصل با چند قسط به مبلغ قراردادش دست يابد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار