بازار گوشت مرغ به زودي متعادل مي شود

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران، گفت :عرضه نامحدود مرغ منجمد در نمايشگاههاي عرضه مستقيم و مرغ گرم در 160 ميدان ميوه وتره بارشهر تهران ادامه دارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،يداله صادقي در مصاحبه با راديو اقتصاد افزود : اين نمايشگاه ها تا فردا - ششم مرداد- ادامه دارد و تلاش مي کنيم از ظرفيت خرده فروشي ها نيز استفاده کنيم و گوشت مرغ منجمد هم با قيمت هر کيلوگرم  4400 تومان در نمايشگاه هاي عرضه مستقيم از 10 صبح تا 11 شب عرضه مي شود.
صادقي اظهار داشت : تا زماني که مردم مراجعه کنند مرغ به آنها داده مي‌شد و مرغ گرم در ميادين ميوه و تره بار و فروشگاه هاي زنجيره اي بدون محدوديت عرضه مي شود.
وي در باره ازدحام روزهاي نخست براي تهيه گوشت مرغ گفت : روزهاي اول نمايشگاه مرغ گرم را با قيمت 4650 تومان توزيع مي‌کرديم اما چون ازدحام زياد بود احتمال خرابي مرغ وجود داشت که به سازمان ميادين ميوه و تره بار هم منتقل کرديم.
وي همچنين از افزايش جوجه ريزي در واحدهاي توليد گوشت مرغ خبر داد و گفت : ظرفيت اين جوجه ريزي ها بيشتر از نياز بازار است و بزودي به تعادل مي رسيم و البته از واردات گوشت مرغ هم کمک مي گيريم.
صادقي گفت : گوشت وارداتي کيفيت ، سلامت و بهداشت مورد انتظار را دارد و با حضور نيروهاي دامپزشکي کشور در کشورهاي مبدا واردات ذبح شرعي مي شود و
پس از قرنطينه و کنترل بهداشتي ، عرضه مي کنيم.
رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران تاکيد کرد عمده کالاهاي عرضه شده در نمايشگاه ها توليد داخلي است ، اما اگر توليد کافي نباشد از واردات هم استفاده مي کنيم تا کالاهاي پرتقاضاي مردم در ماه مبارک رمضان با اطمينان تامين شود و مرغ منجمد هم از ترکيه وارد شده است.
برچسب ها: مرغ ، قیمت ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار