در ماه مبارک رمضان انجام می شود ؛

فعال سازی کانون های قرآنی منطقه 19

شهردار منطقه 19 از شناسایی و فعال سازی کانونهای قرآنی به منظور ارائه کمکهای مادی و معنوی به آنها در ماه مبارک رمضان خبر داد.



به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی خط مشی کلی در ماه رمضان را کمک به مردم در جهت برگزاری باشکوهتر محافل مردمی اعلام کرد وگفت: شهرداران نواحی با حضور فعال در مساجد به برگزاری هر چه باشکوه مراسم قرآنی آنها کمک کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 200 کانون قرآنی در مساجد و مدارس این منطقه فعال هستند، افزود: برنامه های قرآنی شهرداری باید در حمایت از تشکل های موجود قرآنی باشد و شهرداران نواحی نیز موظف به ارائه آماری از تعداد کانونها و تشکل های قرآنی هستند.

فتح الهی با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن نیز در این تشکل ها دنبال می شود، تصریح کرد: جلب مشارکت شهروندان در برنامه های قرآنی، برگزاری آموزشهای قرآنی از جمله روخوانی، تفسیر مفاهیم و معنای آن و نیز اجرای مسابقات قرآنی از مهمترین اهداف و برنامه های کانون قرآنی خواهد بود.

به گفته شهردار منطقه، ایجاد محافل دائمی قرآن در مساجد و خلق کانونهان بزرگ قرآنی می تواند از مهمترین نتایج فعال سازی کانونهای قرآنی در منطقه باشد.
برچسب ها: فعال سازی ، کانون ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار