سر درگمي هواداران تير و كمان در لندن

اشتباه گرفتن كلمه بدون تماشاگر با رايگان!

هواداران مسابقات المپيك تير و كمان با تصور رايگان بودن بازيها به محل برگزاري دور مقدماتي رفتند در حالي كه سايت رسمي براي اين مسابقات از كلمه "unticheted" به معني بدون تماشاگر استفاده كرده بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  در سايت رسمي المپيك در مورد مسابقات تير و كمان امروز كلمه "unticheted"  به معني بدون تماشاگر نوشته شده بودو هواداران به خاطر رده بندي بودن مسابقات اجازه تماشاي بازي ها را نداشتند اما عده اي با تصور اينكه  كلمه مزبور به معني بدون بليت يا رايگان است به محل مسابقه رفتند و به آنها گفته شد كه اجازه ورود نخواهند يافت.
مسابقات تير و كمان  از ساعت 12:30 دقيقه با شركت ميلاد وزيري در بخش انفرادي مردان بدون حضور مربي آغاز شده است.
 ميلاد وزيري درحال حاضر در رتبه شانزدهم رده بندي جهاني قرار دارد و زهرا دهقان را در رده هشتادم بانوان جاي گرفته نيز از ساعت 16:30 دقيقه كار خود را در لندن آغاز مي كند اين 2 فردا پس فردا با برگزاري در مسابقات بخشي تيمي استراحت خواهند داشت.
 در بخش انفرادي مردان 64 نفر شركت كرده اند كه به ترتيب بردلي اليسون از آمريكا دونگ هيون ايم از كره جنوبي و دميترو مراچف از اوكراين نفرات اول تا سوم اين بخش هستند.
 در مرحله رده بندي ورزشكاران بر اساس نتايج اين دوره از يك تا 64 رده بندي مي شوند و پس از آن در مرحله حذفي 2بر2  به رقابت مي پردازند.
 گفتني است:  مربيان كره اي كماندار  ايراني هنوز اجازه حضور در دهكده برگزاري مسابقات را پيدا نكرده اند/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.