مظاهری و طلوتی می‌توانند در رقابت‌های بوکس شرکت کنند

رئیس کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد که علی مظاهری و مهدی طلوتی دو ملی پوش بوکس می‌توانند روی رینگ بازی‌های المپیک حضور یابند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، دکتر امین نوروزی  تصریح کرد: با توجه به اینکه علی مظاهری پرچمدار کاروان ورزش کشورمان از ناحیه مهره کمر و مهدی طلوتی دیگر ملی پوش شایسته بوکس پیش ازاین از ناحیه کف دست دچار آسیب دیدگی شده بودند، عصر روز چهارشنبه این دو ورزشکار را در کلینیک پزشکی ایران واقع در دهکده بازی‌ها تحت معاینه دقیق قرار دادیم که خوشبختانه تورم دست طلوتی تا حد قابل توجهی کاهش یافته و مظاهری نیز با دو، سه جلسه فیزیوتراپی به بهبودی نسبی دست می‌یابد.
وی خاطر نشان کرد: در هر صورت توصیه‌های لازم به این دو عزیز شده و با مراقبت‌های لازم که از آنها به عمل می‌آوریم به امیدخدا مشکلی برای حضور در بازی ها ندارند و امیدواریم حضوری موفق روی رینگ بوکس المپیک لندن داشته باشند.
نوروزی با بیان اینکه کادرپزشکی ایران خالصانه و به صورت شبانه‌روزی در خدمت کاروان ورزش کشورمان است، یادآور شد: امیدواریم هیچ یک از اعضای کاروان دچار مصدومیت و یا بیماری نشوند اما در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی هم، این اطمینان را می‌دهیم که همه اعضا در کنار  دکتر پورکاظمی رئیس گروه پزشکی اعزامی در خدمت سلامت همه عزیزان هستیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار