وقتی وانت بارها با بلندگو فریاد می زنند:

سرو صدایی با طعم میوه و یا محتاج زندگی

وانت بارها یک به یک میدان شکوفه واقع در منطقه 14 را قرق می کنند و با صدیا بلند گوهایشان آرامش و آسایش شهروندان را بر هم می زنند و....

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: همیشه آلودگی صوتی و سرو صدا امان مردم را می برید و آن ها را عصبی و ناراحت می کرد اما این بار سرو صدایی کاملاً‌خواسته شده که از سوی عده ای خاص موجب آزاد و اذیت می شود.

این بار اهالی منطقه 14 پایتخت، یعنی میدان شکوفه از سرو صدای وانت بارهای دست فروش به سطوح آمدند و زبان به گله و شکایت گشودند.

جوان 28 ساله ای که پاساژ نزدیک میدان شکوفه مغازه دارد گله و شکایت خود را اینگونه بیان کرد: وانت بارها از اول صبح تا آخر شب در جلوی درب پاساژ تجمع می کنند و با بلندگوها اقدام به فروش اجناس خود می کنند، صدای بلند آن ها در داخل پاساژ می پیچد و حتی گاهی صدای مشتری را از فاصله یک متری می شنویم.

وی ادامه داد: روزی نیست که با 20 وانتی مواجه نشویم.

یک زن میانسال مصاحبه شونده بعدی ما بود او که از سرو صدای وانت بارها به سطوح آمده بود گفت: در فصل تابستان از دست سرو صدای وانت بارها نمی توان پنجره را برای لحظه ای باز کرد.

مرد سالمندی که از بیماری قلبی رنج می برد هم اضافه کرد: لحظه ای از دست صدای بلندگوی وانتی ها آسایش نداریم و نمی توانیم چشم روی هم بگذاریم.

اهالی میدان شکوفه مجبورند از صبح تا شب علاه بر سرو صدای خیابان صدای بلند بلندگوهای وانت بارها را هم تحمل کنند.

حین صحبت با اهالی خود روی ستاد رفع سدمعبر هم از راه رسید، با یکی از مسئولان ستاد به گفتگو پرداختیم.

وی گفت: هر چند وقت یکبار چندین اکیپ رفع سد معبر از سوی شهرداری منطقه 14 ماموریت رفع مزاحمت های خودروهای وانت بارها را بر عهده می گیرند.

وی اضافه کرد: در صورت تکرار تخلف وانت بارها خودروی شخصی خاطی به پارکینگ منتقل می شوند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار