قفل ها شكسته شد:

ثبت نام مسكن ويژه از هفته آينده

به مناسبت سالروز تولد امام حسن مجتبي (ع) شرايط مسكن ويژه تهران اعلام و ثبت نام آن آغازمي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مسكن ويژه اي كه الان چند ماهي است بسياري از مردم چشم انتظار شنيدن اخباري از آن هستند ،بالاخره قفل ها شكسته شد.
مقداد همتي مشاور وزير راه و شهرسازي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره  به نزديك شدن زمان ثبت نام مسكن مهر ويژه گفت: به احتمال زياد ثبت نام مسكن مهر ويژه تهران از هفته آينده آغاز خواهد شد.
وي در ادامه افزود: هنوز هيچ شرايطي براي متقاضيان ثبت نام مسكن مهر مشخص نيست و ظرف يكي دو روز آينده شرايط آن را خواهم گفت.
مشاور وزير راه و شهرسازي  در خصوص اقساط مسكن مهر ويژه گفت: اقساط همان 1 ميليون تا يك ميليون و 200 هزار تومان است.
همتي  با بيان اينكه مسكن ويژه مربوط به افراد با درآمد ماهانه بيش از يك ميليون تومان است گفت: مسكن ويژه براي متقاضياني با آورده بالاي 30 ميليون تومان و اقساط ماهانه يك ميليون و 200 هزار تومان ساخته مي شود.
وي در ادامه تصريح كرد: متقاضيان با سطح درآمد كمتر بايد واحدهايي با اجاره 99 ساله كه قيمت زمين آنها صفر است، را خريداري كنند.
 مشاور وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه افراد با سطح درآمد بالاتر مي توانند از زمين خود مالكي در پرديس استفاده كنند، افزود: متقاضيان مسكن مهر در پرديس نيز مي توانند با آورده حدود 30 ميليون تومان و اقساط بين 250 هزار تومان تا 300 تومان واحدي با متراژ بالا خريداري كنند.
وي خاطر نشان كرد: مسكن ويژه تهران براي افرادي با سطح درآمد بالاتر و توقعات بيشتر ساخته مي شود.
براساس اين گزارش علي  نیکزاد  وزير راه و شهرسازي نيز در حاشيه جلسه هيات دولت درباره برخی شرایط واجدان تقاضای مسکن ویژه شهر تهران گفت: ما پس از ثبت نام امتیازبندی می‌کنیم که در آن مدت سکونت در شهر تهران ، تعداد فرزندان، نخبه بودن و نیز ایثارگری و برخی موارد که در آینده اعلام خواهد شد، ملاک قرار خواهد گرفت و سپس برای واگذاری رتبه‌بندی خواهیم کرد.
بر اساس اين گزارش وزیر راه و شهرسازی افزود: ‌متقاضیان مسکن ویژه شهر تهران باید علاوه بر اینکه از وام مسکن استفاده نکرده باشند، باید از اول فروردین 84 تاکنون سندی از آپارتمان یا واحد مسکونی به نامشان موجود نباشد.
وی با بیان اینکه مسکن ویژه شهر تهران برای10 تا 12 نقطه در شهر هدف‌گذاری شده است، گفت: در مرحله اول، برای منطقه تهرانسر که در آن 4500 تا 5 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است، ثبت‌نام خواهد شد./س

گزارش از محبوبه کباري
برچسب ها: ثبت نام ، مسکن ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار