شيراز/

بهره‌برداری از 432 واحد مسکن مهر در لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: در هفته دولت سال جاری 432 واحد مسکن مهر ویلایی در لارستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن فدایی در بازدید از پروژه مسکن مهر ویلایی لارستان اظهار داشت: مسکن مهر شهر لار در دو فاز در حال ساخت بوده که در نخستین فاز (قلات خانی) یک‌هزار و 208 واحد توسط شش تعاونی و در فاز دوم (تنگ اسد) 938 واحد توسط پنج تعاونی در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان، 5 هزار و 48 واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده که سهم شهر لار 2 هزار و 146 واحد و وام اختصاص یافته به آن 478 میلیارد و 840 میلیون ریال است.

وی افزود: در منطقه لارستان با توجه به رشد جمعیت ضرورت ساخت هرچه سریع‌تر مسکن مهر احساس می‌شود که در حال حاضر بیش از 40 درصد مسکن مهر حوزه استحفاظی این اداره کل در لارستان واقع شده است و با افتتاح این واحدها بخش بسیاری از مشکل مردم در زمینه مسکن مهر برطرف می‌شود.

فدایی در مورد مسکن مهر ویلایی لارستان افزود: در سفری که ریاست جمهوری برای افتتاح مسکن مهر اوز به این منطقه داشت رضایت کامل خود را نسبت به ساخت مسکن مهر ویلایی در حوزه این اداره کل اعلام کرد و با توجه به نظر ویژه وی در مورد ساخت مسکن مهر ویلایی، بیش از 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان به این صورت ساخته شده که از لحاظ هزینه و سرعت عمل در اجرا مقرون به صرفه‌تر نسبت به اسکلت فلزی بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: باید تمام دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان کمک کنند تا هر چه سریع‌تر بتوان مردم را که اکثر آنها از قشر کم‌درآمد جامعه هستند خانه‌دارد کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری تمام مسکن مهر این شهرستان را تحویل دهیم.

فدایی اضافه کرد: در حال حاضر 432 واحد مسکن مهر ویلایی این شهرستان آماده است و تلاشمان را می‌کنیم تا در هفته دولت با حضور مسئولان کشور شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

این مسئول تصریح کرد: در لارستان یک‌هزار و 3 واحد مسکن مهر خودمالکین در حال ساخت بوده که مبلغی بیش از 206 میلیارد ریال وام به آنها تلعق گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مصوب شد وام مسکن مهر 360 واحدی بهزیستی از 20 میلیون به 25 میلیون تومان افزایش یابد و در مورد 882 واحد مسکن مهر، فاز نخست (قلات خانی) 7 میلیارد و 364 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی گفت: در جلسه اخیر با وزیر راه و شهرسازی، 500 واحد مسکن مهر به سهم خودمالکین این شهرستان اضافه شد./ج1

برچسب ها: شیراز ، مسکن ، ویلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
شهر وند لارستانی
۲۱:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
با سلام اینها همه امتیازها برای خدشون و اقوامشون گرفتند دو سال قبل پول واریز کردیم مبلغ دوملیون تومان و بعد از قبولی شرایط شماره تلفن و ادرس گرفته اند که خبر رسانی شود بعد یک هفته حدود 400 نفر مردم پول واریز کرداند و سود هم مشخص نیست به چه حسابی می رودو حالا هم هیچ اداره و مسولی جواب گو نیست اداره مسکن و شهر سازی لار-اداره راه و ترابری لار-اداره تعاون لار خدایش ما مردم باید چکار کنیم با این مشکل مسکن با تشکر از باشگاه خبر نگاران