صبر يورگن گده تمام شد

يورگن گده، مربي آسماني كه سابقه حضور در تيم استقلال را دارد با شرايط خاص از سوي مسئولين اين تيم روبرو شده است كه وي را ناچار به سفر به ايران و حضور در باشگاه استقلال كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، يورگن گده از جمله مربياني است كه پس از جدايي ازتيم استقلال با شرايط نامناسب مالي روبرو شده است اين مربي پس از جدايي از اين تيم تا بحال نتوانسته است طلب خود را از مسئولين اين تيم دريافت كند.
وي به همين دليل به تهران سفر كرد وتا حضور با مسئولين اين تيم گفتگو كند و بتواند به مبلغ مورد نظرش دست يابد.
البته گده كه زمان صمد مرفاي در تيم استقلال مربي بود اعلام كرده است كه در صورت عدم توافق از طريق دادگاه وارد عمل شده و از آبي ها شكايت مي كند.
گفتني است: مسئولين پس از ديدار با اين مربي از وي خواستند تا با دريافت چك باشگاه را ترك كند و پس از آن منتظر نقد شدن اين چك بماند، اما گده اعتراض خود را به اين موضوع اعلام كرد و با صداي بلند ر باشگاه خواستار دريافت پول خود شد.
شايان ذكر است: مسئولين تيم استقلال اين مربي را راضي كردند تا در نهايت با مقدار كمي پول نقد ويك چك راضي شود كه توافق را در دستور كار خود قرار دهد و با شرايط ايده آل باشگاه را ترك كند.
يورگن گده اعلام كرد در صورتي كه چك باشگاه استقلال اين بار نقد نشود، منتظر بررسي شرايط نمي ماند اقداماتي را انجام مي دهد كه قطعا به ضرر استقلال و مسئولين اين تيم است
مربي آسماني سابق آبي ها با شرايط خاثص راضي به ترك باشگاه شد و اعلام كرد بر اساس شروطش رفتار مي كند./آق
برچسب ها: یورگن ، گده ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار