ارومیه/

اقتدار رهبر معظم انقلاب نمایش عزت و عظمت ایرانی

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان، بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان زده و با اقتدار تمام عزت و عظمت ایرانی را به تصویر کشیدند.

ملا عبدالقادر بیضاوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر در حساس‌ترین شرایط و در زمانی که استکبار جهانی از تحریم علیه ملت ایران احساس پیروزی می‌کرد به میدان آمد و با بیانات مستدل و منطقی به قدرت‌های زورگو فریاد زد که بیهوده با ایران اسلامی در افتاده‌اند، زیرا آنها حریف ملت مسلمان و حق جوی ایران نخواهند شد.

وی افزود: پیش از این دشمنان به ایران به عنوان یک کشور عقب مانده نگاه کرده و آن را به عنوان کشوری که می‌تواند در برابر آنها مقابله کند، محسوب نمی‌کردند.

بیضاوی اظهار داشت: در شرایط کنونی برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی، تکیه بر ظرفیت‌ها و اقتدار ملی می‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و آرزوهای بدخواهان نظام را نقش برآب کند.

به گفته بیضاوی در حال حاضر ایران به عنوان کشوری که به علوم مختلف دست یافته و پیشرفت‌های بسیاری کرده است و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند، شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعمال تحریم از سوی دشمنان به نظر خود آنها بسیار هوشمندانه بوده و فشار مضاعفی را به کشور وارد می‌کند، افزود: تا کنون با همکاری و هماهنگی‌هایی که در کشور وجود دارد، در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی شده است.

بیضاوی با بیان اینکه ملت ایران باید افتخار کند به داشتن چنین رهبر فرهیخته، فهیم، دشمن‌شناس و موقعیت‌شناسی که در زمان‌های مختلف با موضع‌گیری‌های قاطعانه و به موقع خودشان در زمینه مسائل نظام و جهان اسلام تصمیم می‌گیرند و دشمن را سر جای خود می‌نشانند که این افتخار و نقطه مثبتی برای نظام است که از وجود چنین رهبری بهره‌مند است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود با اشاره به سیر تاریخی تحولات جمهوری اسلامی به ملت ایران تاکید فرمودند که با حفظ اتحاد و همدلی مواظب تزویرهای دشمنان باشند.

وی اظهار داشت: ملت ایران باید بسیار هوشیار باشند زیرا دشمنان از هر فرصت و هر نارضایتی کوچک به نفع خود استفاده می‌کند، ملت ایران نباید چنین فرصتی را به دشمنان بدهند.

بیضاوی یادآور شد: جهان غرب تلاش می‌کند تا با بزرگ نشان‌دادن جبهه باطل و کوچک نشان‌دادن توان و اقتدار ملت ایران موجب دلسردی ملت ایران شده و زمینه را برای عرض اندام خود فراهم سازد غافل از اینکه توان ملت ایران همواره دل دشمنان را به لرزه درآورده و کاخ‌های زورگویان و ستمگران را فرو ریخته است./س

برچسب ها: عظمت ، ارومیه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.