در پي انتقاد سازمان بهزيستي از "خداحافظ بچه"؛

هاشمي:"خداحافظ بچه" ماهيتي طنز دارد/انتقاد بهزيستي عادلانه نيست

مجموعه تلويزيوني "خداحافظ بچه ماهيتي" طنز دارد و طبق بخشنامه هاي بهزيستي ساخته نشده است.

داوود هاشمي تهيه كننده مجموعه تلويزيوني "خداحافظ بچه "در خصوص انتقاد بهزيستي نسبت به فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: قصه خداحافظ بچه ماهيتي طنز دارد و نبايد جدي به آن نگاه كرد.

وي تصريح كرد: فيلم خداحافظ بچه طبق بخشنامه هاي بهزيستي توليد نشده كه بخواهيم طبق قوانين آن فيلم بسازيم و به دليل طنز بودنش بايد از موقعيتهايي در جهت مخاطب استفاده كنيم.

داوودي اظهار داشت: زمان دزديدن بچه از بهزيستي ديالوگي كه بين حقيقت دوست و شريفي نيا برقرار شد كه دزدي از بانك آسانتر از دزدي از بهزيستي است و اين ديالوگ خود گوياي مقررات سخت بهزيستي است.

تهيه كننده فيلم خداحافظ بچه در ادامه به بازخورد مخاطبان اشاره كرد و گفت: تا به امروز بازخورد مردم نسبت به سريال بسيار خوب بوده و اميدوارم بتوانم تا پايان اين بازخوردها را حفظ كنيم.

وي در خصوص توليد اين مجموعه تلويزيوني گفت: ما يك تيم نويسندگي داريم كه طرح هاي مختلفي را نوشته بودند و از بين آنها اين طرح را انتخاب كرديم و به شبكه ارائه داديم و طي جلساتي كه با مدير گروهها داشتيم قرار شد كه طرح ساخته شود.

وي افزود: از ديماه سال گذشته پيش توليد را آغاز كرديم اما به دليل حساسيتهاي كار و حس رقابت در ماه مبارك رمضان فيلمبرداري كار تا به امروز طول كشيده است. در حال حاضر مشغول فيلمبرداري سكانسهاي پاياني كار هستيم و به دليل لوكيشن هاي متفاوت كار كمي كند پيش مي رود.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم بتوانيم صحبتها و بازخوردهاي خوب مردم نسبت به فيلم را جبران كنيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار