سرهنگ قناعتی مطرح کرد:

جذب 4 هزار از نخبگان ورزشی به سپاه تهران

رييس سازمان ورزش سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: نزدیک به 4 هزار نفر از نخبگان ورزشی جذب سپاه پاسداران تهران شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی _ امنیتی باشگاه خبرنگاران، گردهمایی نخبگان ورزشی کشوری و لشکری سپاه‌ تهران به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی ( ع ) در حسینیه ارشاد امام خمینی ( ره ) برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از روئسای فدراسیون‌های ورزشی هم حضور داشتند ، سرهنگ ابولفضل قناعتی، رييس سازمان ورزش سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به حاظران در مراسم هدف از برگزاری این گردهمایی را اثرگزاری فرهنگی و معنوی بر روحیه ورزشکاران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سازمان ورزش سپاه تهران تلاش می کند تا در کنار روئسای فدراسیون‌ها اهم رسالت دینی و فرهنگی خود را در بین ورزشکاران به انجام برساند، گفت: خدا را شاکریم که امروز نزدیک به 4 هزار نفر از نخبگان ورزشی را جذب سپاه تهران کرده‌ایم .

قناعتی ادامه داد: امسال تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی کانون های ورزشی بیشتر در نواحی 23 گانه سازمان ورزش سپاه تهران را توسعه داده تا تمامی نخبگان ورزشی در جای جای تهران شناسایی شوند.

رئیس سازمان بسیج ورزش سپاه تهران هدف اساسی این سازمان را آشنا کردن ورزشکاران با اهداف انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: وظیفه دینی و شرعی ما است که منش پهلوانانی مانند شهید فرقانی و جهان پهلوان تختی را به سمع و نظر ورزشکاران عزیز میهن اسلامی برسانیم.

وی با بیان اینکه ورزشکارانی قبل از انقلاب بودند که در عین کسب رتبه های قهرمانی، ولی نام و یادی از آنها باقی نمانده است، اظهار داشت : امیدواریم قهرمانان پهلوان‌صفت ما هر دو جنبه قهرمانی و پهلوانی را داشته باشند تا به عنوان نماینده ایران در عرصه های بین المللی بدرخشند .

قناعتی در پایان با اشاره به اخلاق پهلوانانه حسین رضازاده در تقدیم مدالش به شهدای انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد : ارزش این کار به قدری بود که مقام معظم رهبری از این کار حسنه تشکر کردند و امیدواریم ورزشکاران ایرانی همیشه اعتقادات فرهنگی خود را حفظ کنند .
انتهاي پيام/
برچسب ها: ورزش ، سپاه ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار