تهدید به بمب گذاری، فرودگاه بین المللی سان آنتونیو در تگزاس آمریکا را چند ساعت به تعطیلی کشاند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته تهدیدی تلفنی درباره بمب گذاری در دریافت شد. در این تهدید تلفنی گفته شده بود سه بمب در این فرودگاه کار گذاشته شده است.

به دنبال این تهدید، مسئولان فرودگاه مذکور به تخلیه این مکان از مسافران و کارکنان پرداختند.

به گفته بیل مک مانوس ، رئیس پلیس سان آنتونیو ، در تهدید تلفنی، اطلاعات مشخصی درباره محوطه پارکینگ فرودگاه و محل بمب گذاری داده شده بود و درنتیجه باید این تهدید جدی گرفته می شد.

پلیس آمریکا برای شناسایی محل احتمالی کارگذاشته شدن بمبها از سگهای آموزش دیده استفاده کرد که سگها به سه خودرو مشکوک شدند و واحدهای خنثی سازی بمب وارد عمل شدند.

این سه خودرو کاملا پاکسازی شد.

پس از حصول اطمینان از امن بودن فرودگاه ، مسافران و کارکنان بار دیگر به این مرکز بازگشتند.

هیچ یک از پروازهای این فرودگاه در مدت اجرای این عملیات به فرودگاه دیگر منتقل نشد اما هواپیماهایی که به زمین نشسته بودند در طول عملیات روی باند فرودگاه نگاه داشته شدند.
حدود یک هزار نفر از این فرودگاه تخلیه شده بودند.

این فرودگاه در ایالت تگزاس آمریکا روزانه 260 پرواز داخلی و بین المللی دارد و بیش از چهارده هزار تا پانزده هزار مسافر در آن جابجا می شوند.

تهدید تلفنی در ساعت دو و سی پنج دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی صورت گرفت و یکی از دو پایانه فرودگاه تخلیه شد. فرودگاه در ساعت پنج بعد از ظهر بازگشایی شد در حالی که پروازها با تاخیر زیادی رو به رو شده بود.
برچسب ها: تگزاس ، فرودگاه ، بمب ، تخلیه ، san antonio
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار