اراک/

38 درصد مردم جهان دارای گروه خونی o+

حدود 38% مردم جهان دارای گروه خونی +O و 6% دارای گروه خونی _O هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک

خصوصیات : بی پروا ، بااراده ، مغرور ، بخشنده ،اجتماعی ، با انرژی ،برونگرا،رک و صریح ،واقع گرا،نمایشی،عمومی ، مثبت ، ریسک پذیر ،نافرمان،بی اعتبار ،لجوج و خود محور . به آسانی دوست میشوند و با جریانات همراه شده و به فرصت ها چنگ می زنند .
گروه خونی A تیپ سرد
حدود 34% از مردم دارای گروه خونی +A و 6% دارای گروه خونی _A هستند .

خصوصیات: متین و آرام ، دقیق ، دلسوز و غمخوار ، فداکار ،مودب ، درستکار ، وفادار ، احساساتی ، درونگرا و کمی دستپاچه. حتی در مواقع آشوب و غضب آرام و خونسرد هستند.
نسبت به نظرات عمومی حساس اند. اغلب درونگرا هستند در بر خورد با دیگران خجالتی و کمرو هستند یا حتی مریض به نظر میرسند کمی بد بین هستند .
گروه خونی B فعال
حدود 9% از مردم جهان دارای گروه خونی +B و25% هم دارای گروه خونی _B هستند.

خصوصیات:بشاش و خوشرو ،خوش بین ، فعال ، حساس ،مهربان ،فراموش کار ، آشفته ، در هم و سازمان نیافته ، پر سر و صدا، خودپسند و خود بین ، پر انرژی و جدی در راه رسیدن به هدف . معمولا جزء بهترین افراد تیم میشوند و افراد تکرویی هستند.
گروه خونی AB فارغ از مراقبت و بی نیاز از توجه
حدود 4% از مردم جهان گروه خونی +AB و 1% گروه خونی _AB دارند.

خصوصیات:اجتماعی ، سخت گیر نیستند ، غمخوار و دلسوز ،دیپلماتیک ،اهل گشت و گذار ، خلاق، غیر قابل پیش بینی، هنر مند ، انعطاف پذیر ،ترش رو و درخود ! مخلوطی از تضادها ، خجالتی در مقابل بعضی و بیباک و گستاخ با بعضی دیگر، برونگرا و درونگرا،گاهی غیر قابل پیش بینی هستند و گاهی ظاهرا آرام و خونسرد به نظر می رسند. /س

برچسب ها: مردم ، جهان ، خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.