همدان/ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت فرودگاه های کشور؛

پرواز های حج تمتع سال آینده از همدان انجام می شود

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت فرودگاه های کشور گفت : پروازهای حج تمتع شهریور سال آینده از فرودگاه همدان انجام می شود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ اصغرنوراله زاده در جمع خبرنگاران افزود: عملیات افزایش طول باند و برداشتن قوزباند فرودگاه همدان با 50 درصد پیشرفت به منظور آماده سازی فرودگاه برای هواپیماهای باند بزرگ از سال 88 اغاز شده است .
وی اعتبار این طرح را 12/5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون 5 میلیارد تومان تخصیص یافته که یک میلیارد تومان نیز ماه آینده اعطا می شود.
وی با تاکید بر اینکه برای ارتقای کلاس فرودگاه همدان باید تقاضای پرواز افزایش یابد گفت: این امر با تلاش سازمان های دولتی و خصوصی و مردم و با توجه به ظرفیت های گردشگری و کشاورزی استان محقق می شود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت فرودگاه کشور با بیان اینکه عمده فرودگاه های کشور زیان ده به شمار می آیند گفت: با افزایش ترافیک هوایی و تجاری سازی فرودگاه ها این مشکل حل می شود.
نوراله زاده اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات عملیات عمرانی و تجهیزاتی ، اجرای طرح های بهسازی باند فرودگاه ، تکنیکال بلاک ، برج مراقبت و ترمینال زیارتی در خرداد سال آینده این فرودگاه آماده بهره برداری است .
وی اظهار داشت: در قسمت های پرواز های داخلی هم باید روزانه 10 نشست و برخاست انجام شود./س
برچسب ها: پرواز های ، حج ، سال آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.