تازه مسلمانان سراسر جهان/1

جرمين جکسون:اسلام مرا بردبار کرده است

با توجه به بالا رفتن امار خارجياني که به دين اسلام روي مي اورند وبگردي باشگاه خبرنگاران در صدد بر امده است تا هر روز مروري بر زندگي يکي از انها هر چند قديمي و شناخته شده بپردازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،وبلاگ تازه مسلمانان نوشت:
جرمین جکسون، خواننده، نوازنده و آهنگساز آمریکایی در 11 دسامبر سال 1954 در شهر گری واقع در ایالت ایندیانای آمریکا، از والدینی سیاهپوست ( جوزف و کاترین) متولد شد. او رهبری گروه نوازندگان و آوازخوانان "5 جکسون" که شامل برادر نامدارش مایکل و 3 برادر دیگرش مارلون، تیتو و جکی می شد را به عهده داشت. جرمین در اواخر دهه 80 به اسلام روی آورد و نام محمد عبدالعزیز را برای خود برگزید.
او در مورد علت مسلمان شدنش اینطور می گوید که:
 
"علت مسلمان شدنم این است که می خواستم زندگی ام را کامل کنم و حالا تصور می کنم که انسان کاملی هستم و حالا از زندگیم راضی هستم و بسیار از اینکه مسلمان شده ام به خودم افتخار می کنم."
 
"تغییراتی که اسلام در زندگی من وارد کرده این است که حالا بردباری بیشتری پیدا کرده ام و برایم روشن شده که از کجا آمده ام و به کجا می روم. تصور می کنم که حالا در برخورد با خانواده ام و در مقابل مادرم و سایر دوستانم فرد بهتری هستم. فکر می کنم که اسلام در وجودم زنده است و مرا مستحکم نگه می دارد. چنانچه مثلا در نمایش بیگ برادر همین ایمان من بود که مرا قوی و آرام نگه می داشت. ایمان من به اسلام باعث شده که به زندگی به نحو دیگری نگاه کنم. می خواهم در مقایسه به دیگران مصدر خدمت شوم و خوشبخت زندگی کنم."

 پ.ن: تشرف محمد عبدالعزیز را نیز به دین مبین اسلام تبریک گفته، و برای او نیز از خداوند متعال طلب سعادت و توفیق می کنیم.

برچسب ها: خواننده ، مسلمان ، جرمین ، جکسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.