وقتی پلیس آمریکا فرق اردوگاه با زندان را نمی‌داند +عکس

در تصاویر گرفته شده چهره نوجوانان حاضر در اردوگاه تابستانی که بسیار ترسیده ‌اند به وضوح به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دو افسر پلیس لس ‌آنجلس به خاطر رفتار تند و بد خود با داوطلبان اردوی نظامی از کارشان معلق و دستگیر شدند. این دانش آموزان قرار بوده چند هفته ای را در این اردوگاه سپری کرده و تعطیلات خود را با آموزش های مناسب سپری کنند.

اما فیلم گرفته‌ شده توسط تلفن همراه یکی از والدین از این دو افسر نشان ‌دهنده رفتار خشونت ‌آمیز آنها با این نوجوانان بوده و این تصاویر باعث افشای برخورد وحشیانه و زشت این دو افسر پلیس شد.



گونزالس و الکس نوا، در حالی که سعی داشته ‌اند در اردوگاه برنامه انضباطی خود را اجرا کنند، حرکاتی خارج از شخصیت انسانی و مسئولیت خود همراه با خشونت از خود نشان داده‌ اند و در تصاویر گرفته شده چهره نوجوانان که بسیار ترسیده ‌اند به وضوح به نمایش گذاشته شده است.



برخی از کودکان و نوجوانان در بخش‌‌هایی از این فیلم از ترس گریه کرده ‌اند و افسران علاوه بر فشار‌های روانی از تنبیهات سخت فیزیکی همچون شنا رفتن‌‌های طولانی در برنامه خود استفاده کرده ‌اند. اما این دو پلیس معتقدند روش و برنامه رفتاری آنها بسیار خوب و مؤثر بوده و این روش نوعی تکنیک است که بچه‌‌ها را از جرم و جنایت در آینده دور خواهد ساخت!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار