اراک/

ر اهیابی ورزشکاران استان مرکزی به مسابقات پارا المپیک

المپیک لندن در حالی آغاز شد که منطقه یورو به خصوص بریتانیا با بحران اقتصادی شدیدی دست و پنجه نرم می کند به طوریکه در این گردهمایی بزرگ ورزشی 52 ورزشکار ایرانی در 12 رشته ورزشی حضور دارند.

 

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، با بیان اینکه بعد از رقابت های 2012 لندن ، مسابقات پارا المپیک با حضور 206 کشور از جمله ایران که جزء 3 کشور برتر در مسابقات جانبازان و معلولان است آغاز خواد شد گفت : 96 ورزشکار در قالب 20 رشته ورزشی ، کاروان ورزشی کشورمان را در این رقابت ها تشکیل می دهند که در تاریخ دوم شهریور امسال به محل مسابقات اعزام می شوند.

نصیری افزوود : 3 ورزشکار در رشته فوتبال 7 نفره و یک ورزشکار هم در رشته وایبال نشسته به همراه آقای فلفلی سرمربی فوتبال 7 نفره نابینایان کشورمان ، نمایندگان استان مرکزی در پاراالمپیک لندن هستند.

گفتنی است که کاروان تیم ملی ایران در مسابقات پاراالمپیک 2008 پکن عنوان دوازدهم تیمی را به خود اختصاص داد که امید می رود در این مسابقات در رشته های فوتبال ، وزنه برداری ، تیراندازی و والیبال نشسته از عناوین قهرمانی خود دفاع کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.