رئيس كميسيون شوراها خبر داد:

جمع آوري امضا در مجلس براي ممانعت از جدايي ري از تهران

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس از جمع‌آوري امضا توسط تعدادي از نمايندگان براي ممانعت از جدايي ري از تهران خبر داد.

امير خجسته نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از جمع‌آوري امضاي نمايندگان براي ممانعت از انتزاع ري از تهران خبر داد و گفت: از آنجايي كه جداي ري از تهران مستلزم كار كارشناسي و بررسي ابعاد مختلف آن از نظر حقوقي، زير ساختاري و پيامدهاي ناشي از آن است لذا طرح چنين موضوعي در شرايط فعلي به صلاح نيست .

وي در ادامه با بيان اينكه اعضاي شوراي اسلامي تهران، كارشناسان ذيربط و همچنين تعدادي از نمايندگان با تفيك ري از تهران موافق نيستند، تصريح كرد: تعدادي از نمايندگان با جمع‌آوري امضا در حال تهيه طرحي هستند تا براساس آن از جدايي ري از تهران ممانعت شود.

خجسته همچنين خاطر نشان كرد: موضوع جداسازي ري از تهران از حيث اهميت آن در دستور كار كمسيون شوراي اسلامي داخلي كشور قرار گرفته و در اين زمينه اطلاع‌رساني خواهد شد.

گفتني است؛ موضوع جنجالي جداسازي از تهران از دو سال پيش مطرح شده و اخيرا نيز با قوت‌گرفتن بعد اجراي آن بحث‌هاي مختلفي در اين خصوص مطرح است.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: ری ، تهران ، خجسته ، مجلس ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار