مازندران /

خبرنگاران هموارکنندگان راه توسعه کشور

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، با صدور پیام مشترکی هفدهم مرداد، روز خبرنگار را گرامی داشتند و عنوان کردند: خبرنگاران راه توسعه کشور را هموار می‌سازند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در پیام آیت الله طبرسی و مهندس طاهایی آمده است:

هفدهم مرداد ماه هر سال یادآور اراده محکم، استوار و عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت جان خود را فدا کرده و شهادتش روز خبرنگار را رقم زد. به راستی این روز نماد اراده انسان‌هایی است که با الهام از پیام‌رسان کربلا، رسالت خطیر واگویی شجاعانه واقعیت‌های صحنه مبارزه حق علیه باطل را برعهده گرفته‌اند و همچون مشعلی فروزان با نورافشانی، جامعه را به سوی حقیقت سوق می‌دهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خبرنگاران پرتلاش و فداکار در مسیر ایفای وظایف خود همواره با تعهد و بصیرت، بر مدار انصاف و اخلاق حرکت کرده و راه شکوفایی دانش و توسعه پایدار کشور را هموار می‌سازند.

در این پیام تاکید شد: امروز عرصه خبررسانی در پرتو قلم متعهد و اندیشه‌های ناب فرزندان برومند ایران اسلامی تجربه نوینی را در حوزه اطلاع‌رسانی ارائه کرده که حضور فعالانه خبرنگاران مازندرانی در این عرصه، تولید و انتشار اخبار و رویدادها و همراهی و همدلی برای توسعه دیار پرمهر مازندران، شاهد راستین چنین توصیفی است و از این رو ستودنی و در خور تکریم بی‌پایان است. استان مازندران از پیشینه روشن و ممتازی در عرصه اطلاع‌رسانی برخوردار بوده و خبرنگاران مازندرانی همواره در کنار مردم، نخبگان، جوانان و مدیران استان و برای آبادانی و تعالی مازندران سرفراز از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی و همه شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه در استان ولایت مدار مازندران، از درگاه حضرت حق برای همه خبرنگاران میهن اسلامی‌مان که در اعتلای فرهنگ پربار دینی، صیانت از ارزش‌های انقلاب و پایبندی به مولفه‌های اطلاع‌رسانی با نگرش دقیق و بینش عمیق فعالیت می‌کنند، توفیق مستمر و تداوم خدمت صادقانه مسالت می‌کنم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.