پیام تبریک معاون اول رییس جمهور به مناسبت افتخارآفرینی حمید سوریان در المپیک

معاون اول رییس جمهور در پیامی حضور قهرمانانه حمید سوریان در مسابقات 2012 المپیک لندن و کسب مدال طلای این رقابت ها را به وی، خانواده سوریان، جامعه ورزشی، مربیان زحمتکش و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، معاون اول رییس جمهور در پیامی حضور قهرمانانه حمید سوریان در مسابقات 2012 المپیک لندن و کسب مدال طلای این رقابت ها را به وی، خانواده سوریان، جامعه ورزشی، مربیان زحمتکش و ملت ایران تبریک گفت.

متن کامل پیام محمدرضا رحیمی به شرح ذیل است:

جناب آقای حمید سوریان

قهرمان طلایی کشتی فرنگی ایران

حضور قهرمانانه شما در مسابقات 2012المپیک لندن و کسب مدال طلا موجب افتخار، غرور ملی و شادی ملت بزرگ ایران گردید.

اینجانب به نوبه خود این پیروزی ارزشمند را که منجر به اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده به جنابعالی، خانواده محترم، جامعه ورزشی، مربیان زحمتکش و ملت غیور ایران صمیمانه تبریک گفته و از درگاه حضرت احدیت موفقیت روزافزون شما و همه جوانان عزیز این مروز و بوم را مسالت دارم.

محمدرضا رحیمی

معاون اول رییس جمهور همچنین در پیامی کسب مدال برنز المپیک لندن توسط کیانوش رستمی را به وی، جامعه ورزشی و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

در پیام تبریک محمدرضا رحیمی خطاب به کیانوش رستمی آمده است: «دلاور مرد افتخارآفرین وزنه برداری ایران! در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت علیهم السلام کسب مدال برنز المپیک 2012 لندن توسط جنابعالی دل مردم غیور ایران را شاد و موجب عزت و افتخار برای میهن اسلامی گردید.»

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: رستمی ، سوریان ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار