نابغه دوساله ایرانی در انگليس +عکس

از دیرباز تاکنون ایرانیان از جمله مردمان باهوش در سراسر دنیا بوده اند و هم اکنون نیز بزرگترین دانشمندان دنیا از اهالی همین مرز و بوم هستند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در حالی که بیشتر بچه های دوساله به دنبال بازی کردن هستند و بیشتر زمان خودشان را مقابل کامپیوتر و یا تلویزیون صرف می کنند "شروین سرابی" به یادگیری پرچم های کشورهای دنیا می پردازد.

"شروین" کودک دوساله ایرانی الاصل که ساکن انگلستان است که مادری انگلیسی و پدری ایرانی دارد. وی علی رغم سن کم می تواند پرچم و همچنین نقشه 195 کشور دنیا را با دقت و بدون خطا نام ببرد.



او همچنین می تواند به راحتی حرف بزند و نزدیک به 500 لغت را نیز بخواند و همچنین اطلاعات بسیار زیادی در مورد آتش فشان ها و ستاره های دنباله دار دارد. او در حالی که تنها 10 ماهه بود اولین لغت ها را به زبان آورد و در حالی که تنها 18 ماه داشت می توانست با تلفن های همراه به راحتی کار کند و اجزای آن ها را می شناخت.



"آماندا" مادر او می گوید، پزشکان شروین را یک نابغه می دانند و از ما درخواست کرده اند که او را زودتر به مدرسه بفرستیم. وی همچنین گفته است که چند شب پیش "شروین" مرا از خواب بیدار کرد و از من در مورد ایساک نیوتون و راز کشف جاذبه سوال می کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام دوستان پسر منم باهوشه ازش تست گرفتن گفتن بهره هوشی بالایی داره سیاره ها رو میشناسه تمام اندام بدن با عملکرد ریاضی بلده جدیدن هم تمرین نوشت میکنه کلا علاقه به مطالب علمی داره پازل در سه دقیقه مرتب میکنه 25کتاب حفظشه 8سوره از جز سی ولی متاسفانه هیچ کمکی بم نمیشه حتی دریغ از راهنمایی
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۵:۴۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
به امید موفقیت بیشتر این تپلوی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۴:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۱
مادرش ایرانیه فقط انگلستان بزرگ شده
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۲:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
تپولی جانو قربان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا محرمی
۱۹:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
با این اوصاف فرزند من (مهدی جان)هم نابغه هستند در 2سالگی زبان را یاد مگیردوالان و الان کلاسی نرفته اند , ولی تمامی متون انگلیسی و فارسی را براحتی میخوانند بصورت فانگلیش مطالب را مینویسند و به مطالب مربوط به کامپیوتر و موبایل مسلط می باشند بطوریکه از طریق اینترنت خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 را سفارش داده بودند و...... به وجودش افتخار میکنم و آرزوی سلامتی و سربلندی برای شروین و مهدی جانم و سایر بچه های مملکتم دارم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Davood
۰۲:۱۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
سلام به همه دوستان عزیز من داوود هستم پدر شروین ممنون از کامنت‌های زیباتون من دو نکته رو باید یاداور شم اولا مادر شروین ایرانی هست نه انگلیسی آمندا ولی به دلیل اینکه در انگلستان در دبیرستان تدریس میکنه و تلفظ کردن بازی از اسمها برای انگلیسیها بسیار سخت میباشد بخاطر همین با نام مستعار آمندا در مدارس انگلستان تدریس میکنه دوما متاسفانه بازیها در ساییت‌های دیگر کامنت گذشتند که این بچه 2 سالش نیست و 4 سالشه البته باید بگم شروین 2سالو 10ماهشه و درشت اندام منتظر افتخارات جدید پسرم در سراسر دنیا باشید به امید موفقیت ایران و ایرانی در سراسر دنیا.
United Arab Emirates
يعقوب
۱۹:۲۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
فداى هرچه ايرانى نابغه
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۰۹:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
ماایرانیامنتظرموفقیتش هستیم دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
دمت گرم ایرانی
Switzerland
محمود
۰۲:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
کاشکی بچه ی من هم اینطوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدپور
۲۲:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
قربونتبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
انشاالله که موفق باشه وافتخارافرین ایران درانگلیس باشه