حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛

وقتي ضياء مقابل نجف زاده سكوت كرد

شب گذشته و همزمان با حضور كامران نجف زاده در برنامه ماه عسل علي ضياء براي نخستين بار و برخلاف روزهاي گذشته سكوت را برگزيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در هفدهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل، كه در اين روزهاي عرفاني و معنوي و ساعات نزديك افطار مهمان خانه هاي روزه داران است با اجراي سيد علي ضياء از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت. سپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري طنين انداز شد.

مجري برنامه در لحظات آغازين برنامه گفت: هنگامي كه حميد سوريان موفق به كسب طلاي المپيك شد بسيار ذوق زده شديم و ديشب خيلي جيغ كشيديم.

تيم پيروزي هم كه رويه سال گذشته خود را در پيش گرفته گويا قرار است كه همه ما استقلالي شويم.

وي ادامه داد: فردا روز خبرنگار يعني روز حقيقت است خبرنگاران كه براي ما بسيار انسانهاي شريفي هستند افرادي كه با عكس و خبر حقيقت را به ما نشان مي‌دهند روزشان مبارك و اميدواريم اتفاق هاي خوشايندي براي تمامي اين قشر رخ دهد.

در آيتم حافظان قرآن كريم ريحانه رحماني (مهندس عمران و حافظ كل قرآن كريم) مهمان اين بخش از برنامه بود.

ريحانه رحماني (حافظ كل قرآن كريم) گفت: از سال 85 شروع به حفظ قرآن كردم و دو سال حافظ كل قرآن هستم.

كامران نجف زاده (خبرنگار) و پسرش اميركيان نجف زاده و سهيل كريمي (مستندساز) به همراه همسرش ليلا باقري روزنامه نگار از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

كامران نجف زاده خبرنگار با حضور در اين برنامه گفت: از كيهان ورزشي كارم را شروع كردم و به صورت اتفاقي وارد تلويزيون شدم و به هيچ وجه پارتي نداشتم.

وي افزود: بهترين خبر زندگي ام تولد امير كيان پسرم بود و بهترين گزارش زندگي ام زماني است كه حرف دل خودم را زده باشم.

نجف زاده ادامه داد: در يك جاهايي واقعاً از حرفه ام پشيمان مي شوم زماني كه در ليبي بودم در آن شرايط فقط لطف خدا شامل حالم شد.

وي تصريح كرد: خبرنگار سياسي هستم و اجتماعي و ورزشي هم علاقمند هستم و از كودكي به احمدرضا عابدزاده علاقمند بودم.

نجف زاده در خصوص سفر خود به فرانسه اينگونه بيان كرد: زماني كه براي كار خبري به فرانسه رفتن هيچ كار خاصي انجام ندادم و فقط از نكاتي كه مشترك بين كشور فرانسه و ايران بود وارد شدم و فقط با مانور روي محورهاي مشترك و موضوعاتي كه حس كردم دردآور است رفتم مثلا اينكه اولين ايدز را كشور فرانسه وارد ايران كردند و حتي حاضر به پرداخت غرامت آن نشدند.

نجف زاده در پاسخ به اين سوال كه طرفدارانت زياد هستند يا منتقدانت خطاب به مجري گفت: شما خودتان ابتدا اين سوال را پاسخ دهيد و علي ضياء عنوان كرد من سعي مي‌كنم فرزند مردم باشم و به واقع نقد را هم دوست دارم و بعد نجف زاده اينگونه عنوان كرد: فردي كه در رسانه كار مي‌كند خود را در معرض ميليون ها انسان قرار مي دهد و ممكن است گاهي نگاه آن افراد ثبت و يا گاهي منفي باشد.

وي در پاسخ به اينكه آيا تا به حال در معرض تهديد قرار گرفتيد، بيان كرد: بله در مقاطعي تهديد هم شده ام.

وي در ادامه اظهار داشت: علاقمند هستم با علي آبادي و علي پروين مصاحبه تلويزيوني داشته باشم.

مجري خطاب به نجف زاده اظهار داشت: تفاوت كامران نجف زاده با بقيه خبرنگاران چيست كه كامران مي‌توند حرف هايي بزند و بقيه نمي‌توانند.

نجف زاده افزود: هيچ تفاوتي ميان من و ديگران وجود ندارد گاهي يك فرصت شده هم مي‌توانند اين حرف ها را بزنند من سعي مي‌كنم خط قرمزها را بشناسم و واحد مركزي خبر هم به واقع حمايت مي‌كنند.

در ادامه سهيل كريمي (مستندساز) با حضور در اين برنامه گفت: دغدغه هاي خودم را مكتوب مي كردم و زماني كه متوجه شدم تاثير مستند از نوشته بيشتر است و به سراغ مستند رفتم.

ليلا باقري (روزنامه نگار) در ادامه گفت: قبل از اينكه سهيل اسير شود گزارشاتشان را مي‌خواندم و دليل علاقه من به خبرنگاري از گزارشات او بود آرمانش براي من متعالي و قشنگ بود.

در خاتمه علي ضياء خاطرنشان كرد: دنيا به خوبي شما احتياج دارد تو رو خدا مواظب خوبي هاتان باشيد.

ماه  عسل ويژه برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي به روي آنتن مي رود./ي2
برچسب ها: ماه عسل ، شبکه سه ، علی ضیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
شماروبه خدا یکی به این آقای ضیا بگه انقد جلوخودش بلند نشه حالمون بد شد به خدا،ادعایمثل تختی شدنش که دیگه قوز بالا قوز بود
Iran (Islamic Republic of)
بهراد
۱۲:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
این که اجراهاش خیلی بهتر از اون احسان علی خانیه
Iran (Islamic Republic of)
فریده موسوی
۱۲:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
سلام خداقوت - طاعات قبول .لطفا اگر مقدور است آرشیو برنامه ماه عسل از جمله مصاحبه اقای نجف زاده را ویا نحوه دست یابی به آن رابرایم بفرستید .ممنون وسپاس فراوان