بنيامين بهادري:

آلبوم‌هاي جذاب نيازمند پروسه‌ تحقيقاتي هستند

آلبوم‌هاي جذاب و زيبا بايد پروسه‌ تحقيقاتي درست و مناسبي را طي كنند.

بنيامين بهادري خواننده و آهنگساز برجسته‌ي كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم‌هايي كه امروزه منتشر مي‌شود بايد حاوي طعمي جديد باشد و براي اين كار بايد پروسه‌هاي تحقيقاتي را طي كرد تا به يك نتيجه‌ي خوب رسيد.

وي ادامه داد: اين مردم هستند كه بازار موسيقي را مشخص مي‌كنند و بين كار با عجله و كم دقت با يك كار اصولي و با كيفيت تفاوت قائل مي‌شوند.

بنيامين گفت: كارهايي كه تاكنون انجام داده‌ام هم سفارشي بوده و هم دلي و من هيچ وقت كار سفارشي را بدون رضايت ملي انجام نداده‌ام.

وي ادامه داد: دوستان مداح زيادي دارم كه در ساخت تصنيف‌هايشان همكاري كردم و همچنين در آلبوم "ماه مهربان" هم از آن‌ها مشاوره گرفتم تا بتوانم در مسير درست گام بردارم و مفاهيم مذهبي از زبان آن‌ها در دل مردم جا مي‌افتد و آن‌ها مي‌توانند بهترين مشاوران در برخي از كارهايم برايم باشند.

بهادري خاطرنشان كرد: كاركردن من با يك ترانه سرا، باعث محدود شدن من در يك چهارچوب خاص نشده است بلكه انسجام را در كار من ايجاد كرده است.

وي ادامه داد:‌ من مخاطبانم را دسته‌بندي نمي‌كنم و علايق همه‌ي مردم برايم يكپارچه است و در ضمن در مورد تيتراژ خواني هم هنوز كاري كه ذهنم را تحريك كند پيشنهاد نشده است تا بخواهم آن را انجام دهد و فقط تا كنون شب‌هاي عيد كاري انجام دادم و آلان هم كه تيتراژ برنامه‌ي "ماه عسل" از شبكه‌ي سه پخش مي‌شود از نظر من هنرمند بايد كارش آن قدر جذاب باشد تا انتخاب اول هر تهيه‌كننده‌اي باشد.

بنيامين بهادري گفت: به نظر من ريشه‌اي ايماني قوي دارم كه آن را مديون پدر و به خصوص مادرم مي‌دانم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار