معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماهی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به کار و تلاش نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
اشتهاردی در کرمانشاه گفت: ایران اسلامی امروز بیش از هر زمانی نیازمند کار و تلاش است و بایستی هر کسی در جایگاه و نقش خود نسبت به ساماندهی، بهبود و ارتقای وضعیت کاری خودکوشا بوده و این در سایه تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی امکان پذیر خواهد بود.

وی کارآفرینی و سیاستگذاری در امر اشتغال را یکی از وظایف مهم این وزارتخانه دانست و گفت: درحال حاضر وظایف بسیار کلان و بزرگی در تمامی بخش ها داریم که بایستی کلیه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی تابعه با همدلی و همفکری و مساعدت و انسجام در انجام آن وظایف کوشا بوده و با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع مشکلات و مسایل فرا روی خود اقدام نمایند.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: سربازان این عرصه کارگران، کارفرمایان و مردم هستند و بایستی با توجه به شرایط فعلی جامعه  و با مدیریت و برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه از تحریم های اقتصادی به عنوان فرصت برای رشد اقتصادی کشور استفاده کنیم.

وی افزود: وظایف و مسئولیت های همه دستگاه ها به هم پیوند خورده و شرایط اقتصادی و جهانی شرایطی نیست که بتوان به صورت مستقل عمل نمود، بلکه بایستی با تعامل و هماهنگی اقدام کنیم.

اشتهاردی همچنین از برگزاری نشست های مستمر شورای هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تقدیر  کرد و گفت: استان کرمانشاه از این حیث جزو استانهای اول کشور است.

وی شناسایی مسایل و مشکلات و آسیب های اجتماعی و پیگیری و رفع موانع را در جلسات خواستار شد و اظهار داشت: بایستی این موانع و مشکلات را بسیار دقیق، همه جانبه و کاملا هدفمند بررسی، ریشه یابی و مرتفع نمود./س







برچسب ها: معاون ، اقتصادی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.