ساماندهی بیش از 50 هزار نیروی آموزش و پرورش در كشور در دستور كار مجلس است.

جبار كوچكی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان گفت: معلمان پیش دبستانی، حق التدریسی های آموزش و پرورش، آموزشكده های فنی و حرفه ای و نیروهای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان را از جمله این نیروها هستند مدتهاست با آموزش و پرورش همكاری نزدیك داشتند.

رییس كمیته آموزش و پرورش كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح ماده 17 قانون استخدام حق التدریسی ها و نهضت سوادآموزی برای ساماندهی این نیروهاافزود: به همین منظور طرحی از سوی كمیسیون آموزش و تحقیقات به صحن مجلس ارایه شده است.

وی با بیان اینكه كلیات این طرح به تصویب رسید، یادآور شد: با همه اخطارهایی كه در مجلس داشتیم، دو سوم نمایندگان به این طرح رأی دادند.

كوچكی نژاد ادامه جلسه برای ارایه طرح یاد شده را دوشنبه هفته آینده عنوان و اظهار امیدواری كرد كه این طرح، تصویب و تكلیف این تعداد از نیروها مشخص شود.

وی به تامین اعتبار برای ادامه فعالیت این تعداد از نیروهای فعال در بدنه آموزش و پرورش اشاره و اضافه كرد: دو سوم تامین اعتبار را طوری طراحی كرده ایم تا این تعداد از نیروها به كارشان ادامه دهند و در زمان جذب استخدام در اولویت قرار گیرند./س

برچسب ها: ساماندهی ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.