کفاشیان:

حدادی باعث سربلندی دوومیدانی کاران شد/دیگر نمی گویند تنها وزنه برداری، کشتی و تکواندو مدال آور است

رییس فدراسیون فوتبال و رییس اسبق فدراسیون دوومیدانی موفقیت احسان حدادی در بازی های المپیک را به او، خانواده اش، اهالی دوومیدانی و جامعه ورزش تبریک گفت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، "علی کفاشیان" که از کسب این مدال سرشار از خوشحالی بود، افزود: حدادی با کسب مدال نقره بازی های المپیک 2012 لندن تمامی علاقمندان به دوومیدانی، ورزشکاران، پیشکسوتان و مسوولان دیروز و امروز این ورزش در کشورمان را سربلند کرد.

وی گفت: بار دیگر به احسان حدادی تبریک می گویم که اولین مدال المپیکی دوومیدانی را کسب کرد. کفاشیان گفت: حدادی لیاقت این مدال را داشت چرا که زحمت زیادی کشید و نشان داد سرمایه گذاری برای دوومیدانی کاران ایرانی نتیجه بخش است.
 وی گفت: اگر می خواهیم در آینده در بازی های آسیایی و المپیک پیشرو باشیم باید به دوومیدانی که پرمدال ترین ورزش است توجه ویژه ای داشته باشیم و در آن سرمایه گذاری کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال افزود: حدادی از امروز باید به فکر کسب مدال طلای بازی های المپیک 2016 برزیل باشد. کفاشیان گفت: امثال احسان در دوومیدانی زیاد هستند اما برای ظهور و بروز آنان باید این ورزش در کشورمان مورد حمایت ویژه قرار گیرد و در آن سرمایه گزاری شود چرا که معتقدم زود جواب خواهد داد.
 کفاشیان تصریح کرد: مدال احسان از این بابت ارزش دارد که دیگر هیچ مسوولی به خود این اجازه را نمی دهد که بگوید تنها باید بر روی رشته کشتی ، تکواندو و وزنه برداری کار کرد چرا که تنها آنها مدال آور هستند.  
برچسب ها: حدادی ، المپیک ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار