بهت صهيونيست ها از پيشرفت موشکي ايران

رسانه هاي رژيم صهيونيستي آزمايش موفقيت آميز موشک فاتح 110 ايران را با دقت رصد کرده و به نقش تاثيرگذار اين جنگ افزار در تقويت قدرت بازدارندگي اعتراف کردند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛  گزارشگر کانال دو تلويزيون اسرائيل در اين خصوص تصريح کرد: ايران همزمان با مذاکرات طرف آمريکايي با تل آويو، از نوع پيشرفته موشک فاتح 110 رونمايي کرد.

وي گفت: اين موشک با برد 300 کيلومتر قادر است اهداف مورد نظر را در خشکي و در دريا با دقت بسيار بالا هدف حمله قرار دهد.تلويزيون اسرائيل در همين حال بخشي از اظهارات سردار سرتيپ "احمد وحيدي" وزير دفاع ايران را در اين زمينه پخش کرد.

گزارشگر اسرائيلي گفت: بر اساس اظهارات مسؤولان ايراني نوع پيشرفته فاتح، اين موشک را در رديف هوشمندترين و دقيقترين موشکهاي سپاه قرار داده است.

وي افزود: فاصله اسرائيل از برد اين موشک بسيار بيشتر است اما براي اهداف منطقه اي که در تيررس قرار گرفته اند يک تهديد جدي بشمار مي رود.

تلويزيون اسرائيل در همين حال بخشي از اظهارات " حسين اميرعبداللهيان" معاون وزير امورخارجه را در اين زمينه پخش کرد.

وي تصريح کرد: اسرائيليها در حوزه سخت افزاري فاقد توان لازم براي حمله به جمهوري اسلامي ايران هستند.

گزارشگر اسرائيلي گفت: ايران با پيشرفت برنامه موشکي خود در صدد تقويت قدرت بازدارندگي و دفاعي و پاسخ سريع به هرگونه هجوم خارجي احتمالي است.
برچسب ها: ایران ، اسرائیل ، موشک ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار