شبكه هاي تلويزيوني در تسخير فلورا سام

مجموعه هاي "ناز و نياز" امروز از شبكه نمايش و "راز پنهان" از شبكه يك به كارگرداني فلورا سامپخش مي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، مجموعه تلويزيوني ناز و نياز به نويسندگي و كارگرداني فلورا سام از شبكه نمايش در شب هاي قدر پخش مي شود.

شبكه نمايش كه پيش از اين باكس ساعت21:30 را به پخش فيلم هاي كمدي اختصاص داده بود در شبهاي قدر و ايام شهادت مولاي متقيان امام علي (ع) يك مجموعه تلويزيوني مناسبتي روي آنتن مي فرستد. سريالي به نويسندگي و كارگرداني فلورا سام كه سال گذشته توليد و به مناسبت شب هاي قدر از شبكه يك پخش شد.

گفتني است هم اكنون سريال تلويزيوني راز پنهان با بازي عليرضا جلالي تبار، الهام حميدي، پروانه معصومي، داريوش ارجمند و محمود عزيزي از شبكه يك در حال پخش است.

بخش هايي از تصوير برداري مجموعه تلويزيوني ناز و نياز به تهيه كنندگي نياسر كاشان انجام شد.

داريوش ارجمند، گوهر خير انديش، محمود عزيزي، مريم امير جلالي، كامران تفتي، آناهيتان همتي، ليلا بلوكات، امير يل ارجمند، محمد رضا عباس نژاد، بازيگران نخسيت سريال سام هستند كه پس از بازيگري و نويسندگي، فيلم سازي را هم تجربه كرده است.

ناز و نياز كه در پنج قسمت 50 دقيقه اي براي پخش از شب هاي قدر توليد شده بود درباره پسر جوان به نام سيامك است كه عاشق دختري پولدار به نام شهزاد مي شود.

پدر شهرزاد كه مخالف ازدواج آن دو است با طرح نقشه اي به سيامك تهمت دزدي مي زند و او را به زندان مي اندازد.

مادر سيامك از غم به زندان افتادن پسرش به روستايي بازمي گردد كه سال ها در آن زندگي كرده و همان جا از دنيا مي رود.

نخستين قسمت ناز و نياز امروز از شبكه نمايش پخش مي شود. پارسال قرار بود اين سريال در پنج قسمت 50 دقيقه اي روي آنتن برود كه در نهايت در سه قسمت پخش شد.

حميد رضا تركاشوند كه خوانندگي تيتراژ مجموعه هاي نشاني، ماه عسل و سه در چهار را به عهده داشته، ترانه تيتراژ پاياني سريال ناز و نياز را هم خوانده است./ي2
برچسب ها: سریال ، فلورا سام ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار