كلاه قرمزي برقكار شعبده باز مي شود

پنجمين قسمت از سري ماجراهاي كلاه قرمزي 91 هم با نام برقكار شعبده باز وارد بازار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، موسسه هنرنماي پارسيان نسخه دي وي دي سه انيميشن سيندرلا در غرب وحشي، ماجراهاي شگفت انگيز و در جستجوي قلب را در شبكه نمايش خانگي توزيع كرد.

انيميشن87 دقيقه اي سيندرلا در غرب وحشي به كارگرداني پاسكال هرولد سال 2011 در كشور فرانسه توليد شد و در خلاصه داستان آن آمده است سيندرلا كه توسط يك شعبده باز به ملكه اي زيبا تبديل شد باعث برهم خوردن مراسم خواستگاري دختران شهردار مي شود و از شهر فرار مي كند داماد كه همسر رويايي خود را از دست داده دنبال سيندرلا مي رود.

در جست و جوي قلب داستان ويكي و كودلي و كيمبو است كه با حوادث عجيب روبه رو مي شود.

غول هاي بد جنس براي شكار حيوانات جنگل تصميم مي گيرند اتحاد بين آنها را از بين ببرند.

از سوي ديگر ويكي و دوستانش مي خواهند حيوانات جنگل را از شر غول هاي بدجنس نجات دهند .

اين انيميشن 78 دقيقه اي به كارگرداني پكاتوساري محصول مشترك بريتانيا ، آلمان و روسيه و فنلاند در سال 2007 است كه با هزينه اي 5 ميليون دلاري توليد شده است.

پنجمين قسمت از سري ماجراهاي كلاه قرمزي 91 هم با نام برقكار شعبده باز وارد بازار شد و در اختيار علاقه مندان قرار گرفت داستان از آنجا آغاز مي شود كه برق خانه مي رود و آقاي برق كار براي حل مشكل به خانه آقاي مجري مي آيد.

اما در غياب او سر خود را با عروسك ها گرم مي كندو.... در كنار اين قسمت از ماجراهاي كلاه قرمزي مي توانيد انيميشن كتاب اژدها را به همراه دو انيميشن ديگر به تماشا بنشينيد كتاب اژدها يك انيميشن 17دقيقه اي ويدئويي است به كارگرداني استيوهيكنز محصول 2011 آمريكا كه شخصيت اصلي آن هيكاپ نام دارد و درباره انواع اژدهاها تحقيق مي كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار