سرلشکر فیروزآبادی مطرح کرد

جلیقه‌های صهیونیستی خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح گفت: جلیقه های انفجاری تولید غرب و صهیونیست ها خطرناكتر از سلاح های كشتار جمعی است و سازمان ملل متحد نیز باید ممنوعیت كاربرد جلیقه های انفجاری را با قاطعیت در دستور كار قرار دهد.

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی باشگاه خبرنگاران، سرلشكر سید حسن فیروزآبادی در مورد نقش دولت انگلیس در اقدامات تروریستی اخیر گفت: افسر انگلیسی دستگیر شده در فرودگاه كابل باید در دادگاه های بین المللی مورد تعقیب قرار گیرد.

وی كه به مناسبت شبهای قدر در جمع كاركنان ستاد كل نیروهای مسلح سخن می گفت، با اشاره به اینكه جلیقه های انفجاری تولید غرب و صهیونیست ها خطرناكتر از سلاح های كشتار جمعی است، افزود: سازمان ملل متحد نیز باید ممنوعیت كاربرد جلیقه های انفجاری را با قاطعیت در دستور كار قرار دهد.

عضو شورای عالی امنیت ملی اعلام كرد: چند صد سال است كه انگلیسی ها بین مسلمانان و سایر مذاهب تفرقه به راه انداخته و با نشر اكاذیب منافع خود را دنبال كرده اند و این بار همه دنیا و مذاهب اسلامی باید بدانند كه جلیقه انفجاری كه با فناوری پیچیده تهیه می شود، فقط تولید صهیونیست ها و انگلیسیهااست.

وی با بیان اینكه این دو كشور با وقاحت حقوق بشر و بین الملل را نقض می كنند ادامه داد: انگلیسی ها و صهیونیست ها باید نسبت به ترورهای كور با جلیقه های انفجاری در عراق، افغانستان، پاكستان و ایران پاسخگو باشند.

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح افزود: غرب پس از استفاده از سلاح اتمی و سلاح های شیمیایی و میكروبی امروز برای پنهان كردن چهره خود جلیقه های انفجاری در اختیار گروه های تكفیری می گذارد و با آنها در خصوص انفجار اماكن مورد نظرشان قرارداد می بندند.

وی افزود: این جلیقه ها در جنگ به كار برده نمی شود بلكه در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و خون اشخاص بی گناه و زنان و كودكان بر زمین ریخته می شود.

سرلشكر فیروزآبادی تصریح كرد: آمریكا، غرب و صهیونیست ها باید بدانند این اتفاق ممكن است در كشورهای خودشان رخ دهد و با جلیقه های انفجاری دست ساز خودشان گرفتار شوند.

انتهای پیام///

پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار