اردبيل/

جمع‌آوری 180 میلیون تومان در جشن گلریزان اردبیل

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان اردبیل در قالب جشن گلریزان بیش از 180 میلیون تومان وجه نقد به این ستاد کمک کردند.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، انور اسکندرزاده صبح امروز در مراسم آزادی پنج نفر از زندانیان جرایم غیر عمد به همت خیر اردبیلی اظهار داشت: جشن گلریزان علاوه بر مرکز استان اردبیل که شب میلاد کریم اهل بیت در نگارخانه خطایی برگزار شد در سایر شهرستان‌ها نیز با نظارت ادارات دادگستری انجام شد که در مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری و برای آزادی زندانیان مورد استفاده قرار گرفت.

معاون قضایی دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 227 فقره پرونده محکومان مالی، 35 فقره پرونده محکومان مهریه و 20 فقره پرونده محکومان دیه در این ستاد در حال رسیدگی است، افزود: انتظار می‌رود با مساعدت‌ها و کمک‌های مردمی و همچنین پرداختی دولت و خود خانواده‌های زندانیان بتوانیم بستر آزادی زندانیان معسر را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: استان اردبیل از جمله استان‌هایی است که در آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد در ردیف استان‌های برتر قراردارد و انتظار می‌رود با همراهی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات این روند قوت پیدا کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان این بزرگترین توفیق در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندانی است که با دستگیری از آنها می‌توان آغوش خانواده را گرم و مستحکم کرد.

اسکندرزاده در ادامه ابراز داشت: ستاد دیه تنها متکی به کمک‌ها و مساعدت‌های مردمی و خیرین نیک‌اندیش است که همه ساله سعی دارد صدها زندانی نیازمند که به صورت غیرعمد گرفتار حبس شده‌اند را از زندان آزاد کند.

این مسئول با قدردانی از همت یکی از خیرین در آزادسازی پنج زندانی غیر عمد و معسر گفت: این زندانیان با کمک 20 میلیون تومانی خیر اردبیلی و 15 میلیون تومانی منابع استانی ستاد دیه و در ماه رحمت و برکت الهی به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

معاون قضایی دادگستری استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما در راستای تداوم این مسیر به مساعدت عموم مردم نیاز داریم تا با یک حرکت واقعی بتوانیم تمام زندانیان گرفتار در بند را که به دلایل مالی و غیر عمد در زندان‌ها به سر می‌برند آزاد کرده و زمینه بازگشت آنها را فراهم آوریم./ج1

برچسب ها: اردبیل ، جشن ، گلریزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.