تاريخ ديدار استقلال با نفت تهران قطعي شد

اعضاي تيم استقلال به منظور برگزاري ديدار هفته پنجم با ملوان بندر انزلي دچار مشكل هستند و به همين دليل يك ديدار تداركاتي در دستور كار اين تيم قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سرمربي تيم استقلال اعلام كرده است كه با شرايط فعلي موجود در تيمش با مشكل روبرو است به همين دليل وضعيت را با تغيير روبرو كرده است تا اعضاي تيم را در  جريان مسابقه حفظ كند.

از آنجا كه برنامه ريزي مسئولان كاملا متفاوت است شرايط براي استقلال به گونه اي است كه اين تيم اعضاي ملي پوش خود را نيز در اختيار ندارد  اما امير قلعه نوعي براي سه شنبه يك بازي تداركاتي در نظر گرفته است كه با يك تيم ليگ برتري شرايط تيم خود را مورد بررسي قرار دهد.

شايان ذكر است، قرار است استقلالي ها سه شنبه مقابل نفت تهران به ميدان بروند  تا سرمربي تيم شرايط اعضاي تيم را مورد بررسي قرار دهد.

وي اعلام كرده است كه بازيكنان تيم در كوران مسابقات قرار دارند و عدم انجام بازي در ليگ شرايط بدني اعضاي تيم را دچار مشكلات جدي مي كند تا بازيكنان پس از برگزاري بازي دچار مصدوميت و مشكلات ديگر نشوند و با شرايط ايده ال براي ادامه بازي ها آماده شوند.

شايان ذكر است، اعضاي تيم استقلال بدون ملي پوشان به مصاف نفت تهران مي روند و طبق اعلام مسئولان تيم ملي اعضاي ملي پوش استقلال 2 روز قبل از بازي اين تيم با ملوان مي توانند خود را به سرمربي استقلال معرفي كنند./آق

برچسب ها: استقلال ، نفت ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار