پيام همدردي لاريجاني به مناسبت وقوع زلزله شمال غرب کشور

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي با هموطنان زلزله‌زده در شمال غرب كشور ابراز همدردي كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران متن پيام علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وقوع زمين لرزه شديد در بخش‌هايي از شمال غرب کشور بويژه در شهرستان‌هاي اهر،‌ هريس و ورزقان باعث بروز آسيب‌ها و صدمات در اين مناطق شد.

متاسفانه در اين حادثه تعدادي از هموطنان جان باختند و جمعي ديگر نيز دچار مصدوميت شدند و بخش‌هايي از اين مناطق نيز آسيب جدي ديده‌اند که ضرورت دارد مسئولين ذيربط و سازمان‌هاي امداد و نجات با تشکيل ستادهاي بحران و مديريت عمليات و بسيج همه امکانات و رسيدگي فوري و سريع به حادثه‌ديدگان ضمن بررسي ابعاد اين سانحه و ميزان خسارت به مشکلات مردم رسيدگي کنند.

اگرچه مردم ما نشان داده‌اند که در مواقع سخت و دشوار به ياري هموطنان آسيب ديده خود مي‌شتابند اما ضرورت دارد مسئولين بخش‌هاي امداد رسان با مديريت کمک‌هاي مردم خداجوي به کمک و امدادرساني به آسيب‌ديدگان و محرومان اين حادثه بپردازند.

اينجانب از سوي خود و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن اظهار همدردي با خانواده‌هاي جان‌باختگان و آسيب‌ديدگان و همچنين آرزوي شفاي عاجل مجروحان و طلب مغفرت براي در گذشتگان و صبر و شکيبايي براي بازماندگان در اين ليالي قدر، اميدوارم با همت مردم و تلاش فوري و پرشتاب مسئولين و دستگاه‌هاي امداد و نجات، آلام و رنجهاي آسيب‌ديدگان كاهش يابد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار