با مجتمع تجاری الماس شرق، بزرگترين مركز خريد كشور آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، مجتمع تجاری الماس شرق مشهد مدرنترين و بزرگترين مراكز خريد كشور با تلفـیق سبک های سنـتـی و مــدرن، در زميني به مساحت حدود 25 هزارمترمربع در سال 1380 شروع  و در سال 1384 تكميل و مورد بهره برداري قرار گرفته است.



مجتمع تجاری الماس شرق در شش طبقه ، دارای 67000 مترمربع زيربنا و حدود 1100 واحد تجاري است که مجهز به 35 پله برقي ، رمپ و 12 آسانسور در بين طبقات است .



مجموعه شامل واحد های تجاری از نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک، کافی شاپ، رستوران، فست فود، شهربازی، سینما 5 بعدی، سالن اجتماعات، 5 بـانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و .. است .


                    


سرزمین عجایت

سرزمین عجایب واقع در طبقه سوم و چهارم مجتمع تجاری الماس شرق به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ، با بازی‌های متنوع و گوناگون موجبات سرگرمی کودکان را فراهم می سازد .


                           

مدرن‌ترین سینمای 5 بعدی در مجموعه الماس شرق

سینمای پنج بعدی در طبقه سوم مجموعه تجاری الماس شرق با امکاناتی نظیر سیستم صوتی پیشرفته و صندلی‌های هوشمند و متحرک مدرن‌ترین سینمای پنج بعدی کشور با مساحتی در حدود 150 مترمربع است.


                                 


آبنمای جامپینگ الماس شرق

آب نماي الماس با 4 افكت شامل 150 عدد نازل، 8 عدد دفوليپر، برس جت با هد حدود 30 متر و همچنين 8 عدد كاسكت جت توسط 4 دستگاه پمپ در بازه زمانی 30 دقيقه اي توسط برنامه از پيش تعيين شده حركات و هارمون هاي جذاب و ديدني را پديد مي آورد.


                           


اكواريوم شهر دريايي

اكواريوم شهر دريايي ، نمایشگاه تخصصی ماهی های آب شور در طبقه 3 مجموعه الماس شرق قرار گرفته است .

 

پاركينگ طبقاتي

پاركينگ طبقاتي مجموعه با ظرفيتي بالغ بر 1500 خودرو ، در 5 طبقه در كنار مجتمع طراحي وساخته شده است که بوسیله پـل و تونـل مستقیمـا به مجموعه ارتباط دارد . ساعت کار پارکینگ طبقاتی مطابق با ساعت کار مجتمع تجاری الماس شرق همه روزه از ساعت 10 الي 22 مي باشد .


                         


مشهد،انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان

برچسب ها: الماس ، شرق ، بزرگترین ، مرکز ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۱۶:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
بسیار بسیار بی نظیر است تماشای آن را از دست ندهید
آخرین اخبار