یاسوج/

ثبت نام نكردن در سامانه 'بهین یاب' موجب ابطال جواز تاسیس می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام نكردن در سامانه 'بهین یاب' به معنای ابطال جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی این استان است.

'محمدحسین حیدرپور' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج آخرین مهلت نام نویسی واحدهای صنعتی و معدنی كهگیلویه و بویراحمد در سامانه 'بهین یاب' را 30 مردادماه 91 اعلام كرد.
وی افزود: مجریان طرح های صنعتی و معدنی كهگیلویه و بویراحمد می بایست حداكثر تا 30 مرداد امسال به سامانه 'بهین یاب' مراجعه و نسبت به بروز رسانی اطلاعات طرح های خود و دریافت شناسه اقدام كنند.
حیدرپور بیان كرد: در صورت ثبت نام نكردن در این سامانه جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی كهگیلویه و بویراحمد ابطال شده و تمدید نخواهد شد.
وی اظهار داشت: صاحبان جوازهای ابطال شده در كهگیلویه و بویراحمد برای ادامه فعالیت می بایست با شرایط جدید نسبت به دریافت جواز تاسیس خود اقدام كنند.
حیدرپور عنوان كرد: واحدهای صنعتی و معدنی كهگیلویه و بویراحمد كه در گذشته در طرح بروز رسانی اطلاعات شركت كرده و كد رهگیری دریافت كرده اند نیازمند مراجعه مجدد به سامانه 'بهین یاب' نبوده و شناسه آنها همان كد رهگیری صادر شده است.
وی ابراز داشت: با توجه به ارائه خدمات به صورت الكترونیكی ارائه هرگونه خدمات از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بنگاه های اقتصادی شامل معرفی برای دریافت خدمات، اعطای تسهیلات و معافیت های گمركی منوط به دریافت شناسه كسب و كار از سامانه 'بهین یاب' است./س

برچسب ها: سامانه ، بهین ، یاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.