ارومیه/

توزیع گوشت قرمز ارزان قیمت در آذربایجان غربی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از واردات 9500 رأس دام زنده گوسفندی به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، عباداله اکبری در کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده 9 هزار و 500 رأس دام زنده گوسفندی از کشور ارمنستان وارد استان شده و در کشتارگاه صنعتی خوی کشتار شود.

وی اضافه کرد: کالای مذکور در حال ترخیص از گمرکات استان است و پس از کشتار در کشتارگاه توسط فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ و شرکت های تعاونی مصرف توزیع خواهد شد.

اکبری اعلام کرد: این کالا از 14 مرداد ماه سالجاری به قیمت هر کیلو 166 هزار و 500 ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی در ادامه به اهم اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار سایر کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و کفت: تخصیص مقدار 2 هزار و 20 تن برنج ایرانی و 6 هزار تن برنج تایلندی، 10 هزار و 640 تن انواع نهاده های دامی به دامداران و برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا از جمله این اقدامات است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: 19 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان اجرا شده و انواع کالاهای اساسی از جمله برنج، محصولات لبنی، کوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما و انواع حبوبات با قیمتی پایین تر از سطح بازار در آن عرضه می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.