معاون وزیر در امور ساختمان و مسکن راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال یک میلیون و 700 هزار و احد مسکن شهری و روستایی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ابوالفضل صومعه‌لو امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل افزود: در سال‌های اخیر 4 میلیون و 136 هزار واحد مسکن شهری و روستایی در سطح کشور در حال احداث بود که بخشی از آنها تا کنون به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز قرار است تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به مرحله افتتاح برسد.

وی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به یک میلیون و 250 هزار واحد مسکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر احداث شده و یا در حال تکمیل شدن است که سازمان ملی زمین و مسکن عهده‌دار اجرا و تکمیل آنها بوده است.

صومعه لو افزود: 380 هزار واحد شهری نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر به همت بنیاد مسکن احداث شده و 200 هزار واحد در بافت‌های فرسوده و 42 هزار واحد نیز در شهرهای جدید مسکن تولید و در اختیار مردم قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: بر اساس آخرین آمار سامانه ثبت شده در مسکن مهر یک میلیون و 750 هزار واحد مسکن شهری از مرحله اسکلت گذشته است و حدود یک میلیون و 370 هزار واحد در مرحله سفت کاری و 900 هزار واحد نیز در مرحله نازک‌کاری است./س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.