نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از صدور احکام قبول شدگان آزمون تعیین تکلیف آموزش و پرورش از مهرماه خبر داد.

  موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد گفت: احکام نیروهای حق التدریسی، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، نیروهای شرکتی که در آزمون تعیین تکلیف آموزش و پرورش قبول شدند از مهر ماه امسال صادر خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح جدید مجلس در خصوص نیروهای آموزش و پرورش افزود: در طرح جدیدی که ارائه شده است کلیت آن تصویب شده و بحث اصلی در مورد جزئیات آن است .

وی در ادامه با بیان اینکه در این طرح نیروهای حق التدریسی، آموزشیاران نهضت، نیرو.های شرکتی، تربیت معلم، مربیان قرآن نیز مورد توجه است تاکید کرد: یکی از جزئیات که در آن اختلاف وجود دارد استخدام با آزمون یا بدون آزمون است.

ثروتی در خصوص نیروهای شرکتی یاد آور شد : این نیروها تا زمانی که مجوز استخدام صادر شود به فعالیت خود ادامه خواهند داد و در صورتی قبولی در آزمون استخدامی بعد از صدور مجوز، استخدام می شوند.

گفتنی است در آزمون تعیین تکلیف آموزش و پرورش که تیرماه سال 90 برگزار شد 16 هزار نفر پذیرفته شده اند که تاکنون برخی از این تعداد جذب شده اند./س

 

برچسب ها: آزمون ، آموزش وپرورش ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.