ناديا دلدار گلچين در قطعه هنرمندان به خاك سپرده شد؛

آرامش در خانه ابدي

مراسم تشييع مرحومه ناديا دلدار گلچين امروز 26 مرداد با حضور جمع كثيري از هنرمندان و دوستداران مرحومه گلچين از مقابل تالار وحدت برگزار شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران مراسم تشييع اين هنرمند امروز 26 مرداد با حضور جمع كثيري از هنرمندان و دوستداران مرحومه گلچين از مقابل تالار وحدت برگزار و پيكر اين هنرمند فقيد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاك سپرده شد .
نادر گلچين، پدر ناديا دلدار گلچين  در ابتداي مراسم يادداشت كوتاهي را درباره‌ي دخترش خواند.
وي گفت: در اين گونه مواقع، صحبت‌ كردن براي پدري كه عزيزش را از دست داده خيلي مشكل است پس چون بداهه گويي دشوار بود يادداشتي را براي معرفي دخترم نوشتم. از شما سپاسگزارم كه براي خاك‌سپاري شاخه گلي كه دختر من است به اين مكان آمده‌ايد. دختري مهربان و خانواده دوست كه كينه در دلش راهي نداشت با اينكه دختر عموهايش همكار او بودند، هرگز بغض و حسدي نسبت به آنها نداشت. ناديا دور از جنجال و هياهو مردانه روي پاي خود ايستاد و همه را دوست مي‌داشت، او هميشه قانع بود.تا نفس باقي است جايگاهش در سينه تنگ من است. ناديا با ما نيست ولي در هرگوشه و كناري خاطرات تلخ و شيرينش را به ياد مي آورم.
همچنين در ادامه مراسم داريوش اسدزاده نيز از درگذشت ناديا دلدار گلچين ابراز تاسف كرد و گفت:ما امروز يكي از هنرمندان باوقار و متين خود را از دست داده ايم.
مرجانه گلچين دختر عموي مرحومه گلچين نيز با اشاره به درد و رنجي كه وي از تحمل بيماري كشيد به روحيه و اميد مرحومه گلچين تاكيد كرد و گفت:اميدوارم خوداوند بزرگ اين توفيق را به ما هم بدهد تا در نبودمان اينچنين برايمان سوگواري كنند.
 گفتني است در اين مراسم ايرج نوذري ‌،اكرم محمدي‌، فلور نظري‌، فريده صابري‌، شكرخدا گودرزي‌،  سارا اسكندري‌، داريوش اسدزاده‌ ، سيد احمد ميرعلايي و بسياري ديگر از هنرمندان حضور داشتند.
يادآور مي شود شنبه 28 مرداد مراسم يادبودي از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي براي اين هنرمند فقيد برگزار خواهد شد./م
برچسب ها: تشییع ، گلچین ، تالار وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار