همدان/

روز قدس ، نمایانگر حاکمیت مسلمانان و غلبه بر استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: روز قدس نمایانگر حاکمیت مسلمانان و وحدت همه حق جویان و خداپرستان عالم بر علیه جبهه واحد استکبار جهانی است.

 
حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان افزود: روز قدس ، روز اعلام جهان اسلام و روزی است که مردم همنوا با مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و تمام حامیان آنان قدعلم کرده و نفرت و انزجار خود را نسبت به آنان اعلام می کنند.
وی خاطرنشان کرد: این روز نماد واقعی وحدت بین مسلمانان است و رژیم اشغالگر قدس باید بداند که مسلمانان جهان از مواضع خود که همانا محو شدن این رژیم از صحنه روزگار است عقب نشینی نمی کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس امسال همراه با امواج بیداری اسلامی نویدآزاد سازی قدس شریف را می دهد یادآور شد: به طور حتم حرکت مسلمانان و فریاد حاکمیت مردم فلسطین نقش بسزایی در نابودی دشمنان دارد.
آزادیخواه با اشاره به تحولات منطقه به ویژه درسوریه گفت: استکبار جهانی به خاطر ثروت تلاش می کند در کشورهای منطقه آشوب ایجاد کند که مقاومت و اتحاد کشورهای اسلامی ، توطئه آنها را نقش بر آب خواهد کرد.
وی افزود: قطعا ملت های مسلمان همانند سال های گذشته بار دیگر با حضور پرشور و با اقتدار خود روح مقاومت و پایداری را در اعلام حمایت از فلسطین آشکار کرده و به استکبار جهانی نشان می دهند که قاطعانه از فلسطین حمایت خواهند کرد./س
برچسب ها: روز قدس ، مسلمانان ، غلبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.