مشهد/با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوي؛

مراسم اختتاميه نوزدهمين جام رمضان آستان قدس رضوي برگزار شد

با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، مراسم اختتاميه جام رمضان آستان قدس رضوي در مجتمع تربيت بدني آستان قدس رضوي برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي،در مراسم اختتاميه و توزيع مدال‌ها و جوايز تيم‌هاي قهرمان معاونين و مديران آستان قدس رضوي نيز در مجتمع تربيت بدني آستان قدس رضوي حضور داشتند و از تيمهاي برتر، تيم هاي اخلاق و بازيكنان اخلاق تقدير به عمل آمد و با حضور مديران و مسئولان آستان قدس رضوي برگزار شد.

به اين گزارش حاكي است اين مسابقات با حضور54 تيم در دو رشته فوتسال با حضور 31 تيم (11 تيم دسته يك و 20 تيم دسته دو) و واليبال با حضور 23 تيم (در دو گروه) در طول ماه مبارك رمضان برگزار گرديد.

در رشته فوتسال دسته يك به ترتيب روزنامه قدس، سازمان عمران و توسعه حريم حرم حضرت رضا (عليه السلام) و شركت مسكن عمران قدس رضوي حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند.

در دسته دو رشته فوتسال نيز تيم مزرعه نمونه حائز رتبه اول گرديد و تيم هاي دربانان و پيشكسوتان رتبه هاي دوم و سوم از آن خود كردند.

اما در واليبال تيم مديريت امور مالي و اداري در دسته دو موفق شد رقيبان را از پيش رو بردارد و تيم هاي مسكن عمران و سازمان عمران و توسعه حريم حرم به ترتيب دوم و سوم شدند.

در دسته سوم واليبال نيز تيم خدام اول، تيم دانشگاه رضوي دوم و شركت بتن و ماشين قدس رضوي رتبه هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.


برچسب ها: قائم ، مقام ، تولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.