مشهد/

شهر جدید گلبهار در آستانه جهش جمعیتی قرار دارد

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: همزمان با افتتاح واحدهای مسکن مهر در حال احداث در شهر جدید گلبهار، این شهر در آستانه جهش جمعیتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس محمدرضا قاسمی با بیان این مطلب گفت: در شهر جدید گلبهار به عنوان مرکز مسکن مهر استان در حال حاضر 40 هزار واحد از این پروژه در حال احداث می باشد که تاکنون 733 واحد به افتتاح و بهره برداری رسیده است.

وی افزود: طبق تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر تا پایان دوره دولت دهم، برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته که طبق آن تعداد قابل توجهی مسکن مهر در شهر جدید گلبهار طی دو مرحله در هفته دولت و دهه فجر تکیمل و افتتاح خواهد شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه با افتتاح این تعداد واحد، درصد چشمگیری از واحدهای مسکن مهر گلبهار تکمیل و تحویل خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه امکانات زیربنایی و روبنایی شهر جدید گلبهار نیز همزمان با تکمیل واحدهای مسکن مهر در حال اجرا و تکمیل می باشد انتظار می رود روند رشد جمعیت این شهر در آینده نزدیک شتاب فراوانی گرفته و شاهد جهش جمعیتی در این شهر باشیم.

وی تعداد واحدهای افتتاحی گلبهار در هفته دولت را 4 هزار و 530 واحد و در دهه فجر 29 هزار و 470 واحد اعلام کرد و گفت: 4 هزار و 220 واحد افتتاحی در شهریور ماه مربوط به قراردادهای سه جانبه و 16 هزار و 964 واحد افتتاحی در بهمن ماه مربوط به تعاونی های مسکن خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل تمامی پروژه های عمرانی این شهر جدید از جمله تعریض بزرگراه و قطار برقی سریع السیر مشهد- گلبهار، در آینده ای نزدیک شاهد رونق و شکوفایی گلبهار به عنوان مرکز سرریز جمعیت کلان شهر مشهد مقدس باشیم/س


برچسب ها: قائم ، مقام ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.