یک تروریست اعتراف کرد

دریافت 700 دلار برای بریدن سر هر طرفدار بشار اسد

یک تروریست دستگیر شده در سوریه اعتراف کرد که یک گروه تروريستي به ازاي بريدن سر هر سرباز سوري، به او ۷۰۰ دلار پرداخت مي‌کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در ادامه فجایع تروریستی در سوریه يک شورشي خطرناک توسط نیروهای دولتی دستگیر شد که در اعترافات تکان دهنده خود به بريدن سر ده ها سرباز ارتش این کشور در درگيري‌ها اعتراف کرد.
 
جابر مصطفي الشهابي در اعترافي که دوشنبه شب (۳۰ مرداد، ۲۰ اوت) از تلويزيون دولتي سوريه پخش شد، گفت وي و به همراه پسرخاله‌ خود چندين سرباز سوري را در منطقه الباب در حومه شهر حلب در شمال غرب سوريه ربوده و به دستور ابوبکر الصديق، سرکرده گروه تروريستي ابوبکر الصديق، سر آن‌ها را بريده‌اند.
 
الشهابي گفت اين گروه تروريستي به ازاي بريدن سر هر سربازان سوري، به وي ۷۰۰ دلار پرداخت مي‌کرد. بنابر گزارش پرس تی وی، اين شورشي بازداشت شده همچنين به قاچاق سلاح از لبنان و ترکيه به سوريه با کمک ديگر شورشيان اعتراف کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۰:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
قابل توجه اون کسانی که این جنایتکاران وحشی رو ازادیخواه مینامند
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۰:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
حال ادم رو به هم میزنن اینا اخه مگه ادم مرغه که سرش رو بریدن بابا اینها دیگه خیلی وحشی هستن خدا یه داد مردم بی گناه برسه با این ارتش ازادیبخش!!عربستان میخواد برای سوریه ازادی بیاره !!!!!!هههه